24 مهر 1390
شماره خبر: 2156

327 مددجوي قزلحصار به اردوگاه كاردرماني اعزام شدند

سپیدار‌آنلاین: گروه ---

327 مددجوي قزلحصار به اردوگاه كاردرماني اعزام شدند

مدير ندامتگاه قزلحصار كرج گفت: 327 مددجوي واجد شرايط اين ندامتگاه از ابتداي سال جاري به اردوگاه كاردرماني استان تهران اعزام شدند.
'سيدعلي حسيني ' افزود: در اجراي بخشنامه هاي صادره سازمان زندانها مبني بر كاهش آسيب هاي پرخطر و با هدف سياست هاي كاهش حبس ، اين مددجويان متقاضي و واجد شرايط به اردوگاه كاردرماني استان تهران اعزام شدند.
وي با بيان اين مطلب كه اشتغال و كسب حرفه مي تواند در سازندگي شخصيت و عدم تكرار جرم تأثير بسزايي داشته باشد اضافه كرد: از مزاياي اشتغال بكار در مراكز كاردرماني و حرفه آموزي اين است كه مددجويان بتوانند ضمن تحمل كيفر به فراگيري حرفه پرداخته و علاوه برآن با حضور در جمع خانواده به مشكلات معيشتي رسيدگي نمايند.
حسيني افزود: امر اشتغال از مهمترين دستورالعمل هاي كاهش آسيب و در رأس آن حمايت از حقوق شهروندي است كه بمنظور توسعه و تكريم مددجويان و رعايت موازين حقوقي اسلامي و انساني و قانوني پايه گذاري شده است.
وي سياست هاي قوه قضائيه را بستر مناسبي براي بازگشت مددجويان به زندگي اجتماعي وتسهيل در امر حبس زدايي دانست و اظهار داشت: اشتغال نقش بسزايي در سازندگي شخصيت افراد داشته و ما با اعمال اين جريان توانسته ايم علاوه بر كاهش جمعيت كيفري ، خدمات مطلوبي را به مددجويان ارايه نماييم.



منبع : خبرگزاری ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود