25 مهر 1390
شماره خبر: 2158

بهره‌برداری از هشت زمین چمن مصنوعی در کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه ---

بهره‌برداری از هشت زمین چمن مصنوعی در کرج

معاون خدمات شهری شهرداری کرج از بهره‌برداری از هشت زمین چمن مصنوعی در شش ماهه دوم سال جاری خبر داد.
علی کمالی‌زاده با بیان اینکه هشت زمین چمن مصنوعی در این شهر به بهره‌برداری می‌رسد، اظهار داشت: این زمین چمن‌های مصنوعی در مناطق دو، سه، پنج، هفت، هشت، ۹ و ۱۰ به بهره‌برداری می‌رسد.
وی با بیان اینکه، طبق پیش‌بینی‌های صورت گرفته و با توجه به ظرفیت منطقه هفت کرج، دو زمین چمن مصنوعی در این منطقه ایجاد می‌شود، افزود: زمین چمن مصنوعی منطقه هفت شهرداری کرج واقع در بلوار موذن رجایی شهر، نخستین زمین چمن مصنوعی است که به مینی فوتبال بانوان کرج اختصاص می‌یابد.
کمالی‌زاده محصور بودن زمین‌های چمن مصنوعی بانوان را یاد آور شد و گفت: زمین مینی فوتبال بانوان به طور کامل توسط فنس و بنر محصور می‌شود.
این مسئول با اشاره به بهره‌برداری از 12 زمین چمن مصنوعی در سطح شهر کرج در نیمه دوم سال جاری عنوان کرد: قرارداد احداث زمین چمن مصنوعی در نیمه دوم سال 89 منعقد شده است.
معاون خدمات شهری شهرداری کرج میزان اعتبار صرف شده برای ایجاد 12 زمین چمن مصنوعی با ابعاد 22.42 را یک میلیارد تومان ذکر و عنوان کرد: زمین‌های چمن مصنوعی مطابق با استاندارهای فدراسیون بین‌المللی فوتبال احداث می‌شود.
کمالی‌زاده همچنین از بکارگیری الیاف با ماندگاری بالا همچنین استفاده از آنتی‌.یو.وی ضد آفتاب در چمن‌های مصنوعی ایجاد شده خبر داد و بیان کرد: زیرسازی کامل زمین‌های چمن مصنوعی همراه با زهکشی و استفاده از لوله‌های نیمه تراوا، فنس‌کشی و نور پردازی از جمله اقداماتی است که در ایجاد این زمین چمن‌ها لحاظ شده است.
وی فراهم کردن بسترهای مناسب به منظور تامین شادابی و نشاط روحیه جوانان را از اهداف مهم شهرداری خواند و گفت: برنامه فرهنگی و ورزشی شهرداری کرج بر مبنای تحقق این مهم پایه‌ریزی شده است.
این مسئول بهره‌گیری از ظرفیت‌های نسل جوان را مهم ارزیابی کرد و افزود: تحقق این مهم ضمن ایجاد زمینه‌های توسعه و گسترش شهری بر پایه اعتدال از پیامدهای اجتماعی منفی نیز جلوگیری می‌کند.
کمالی‌زاده اقدامات عمرانی، خدماتی، فرهنگی و ورزشی انجام شده در کرج را مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: رسیدن به این مهم مرهون وحدت رویه و همگرایی مسئولان مجموعه مدیریت شهری است.
وی توجه به نیاز زندگی اجتماعی شهروندان را پایه و اساس حرکت شهرداری دانست و گفت: رفع نیازهای موجود در زندگی شهروندان در زمینه‌های مختلف هدف غایی مجموعه مدیریت شهری است که مسئولان این مجموعه بر انجام آن تاکید فراوانی دارند.





منبع : خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود