25 مهر 1390
شماره خبر: 2163

تفاهمنامه آموزش و پرورش البرز با هلال احمر

سپیدار‌آنلاین: گروه ---

تفاهمنامه آموزش و پرورش البرز با هلال احمر

اداره کل آموزش و پرورش و جمعیت هلال احمر استان البرز با هدف مشارکت بیشتر دانش‌آموزان در فعالیت‌های اجتماعی تفاهمنامه همکاری منعقد کردند.
مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز گفت: این تفاهمنامه در اجرای بند هفت از ماده سه اساسنامه جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی و با هدف ارتقای توسعه و مشارکت هرچه بیشتر دانش‌آموزان کشور در فعالیت‌های اجتماعی و امدادی و خدمات بشردوستانه منعقد شده است.
اکبر حلیمی افزود: این تفاهمنامه در شش ماده شامل موضوع تفاهمنامه، کمیته مشترک، زمان و مکان تشکیل جلسات، وظایف و تعهدات هلال احمر، وظایف آموزش و پرورش و مقررات و تعهدات مالی تهیه و تنظیم شده است.
وی اظهار داشت: تعیین سهمیه جدید جذب اعضا به صورت سالانه در مقاطع مختلف تحصیلی با هماهنگی سازمان دانش‌آموزی، تعیین مراحل آموزش تهیه و تدوین منابع و سرفصل‌های آموزشی برای اعضا و مربیان و اعطای کارت عضویت برای اعضای شاخه دانش‌آموزی از جمله وظایف هلال احمر در این تفاهمنامه است.
حلیمی همچنین معرفی مربیان مدارس به عنوان مربی هلال احمر، تمهید مقدمات برگزاری کلاس‌های آموزشی در سطح مدارس و مناطق، شناسایی و معرفی منتخبان منطقه‌ای و استانی در رشته‌های فرهنگی، ورزشی و امدادی و نظارت بر حسن انجام کار در واحدهای آموزشی و کارشناسی‌های هلال احمر مناطق را نیز از جمله وظایف آموزش و پرورش در این تفاهمنامه عنوان کرد.




منبع : خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود