26 مهر 1390
شماره خبر: 2182

بررسی 70 پرونده در هیئت پزشکی البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه ---

بررسی 70 پرونده در هیئت پزشکی البرز

کارشناس پاسخگو به هزینه درمان و اسناد پزشکی در هیئت پزشکی البرز گفت: طی هر ماه حدود 60 تا 70 پرونده در این هیئت بررسی می‌شود.
به نقل از روابط عمومی هیئت پزشکی ورزشی استان البرز، رضا سعیدی اظهار داشت: در این بخش از هیئت پزشکی، به اسناد پزشکی و هزینه درمان ورزشکاران رسیدگی می‌شود و اگر اسناد و مدارک بیماران کاستی داشته باشد، رفع و بر اساس آئین‌نامه کمیته خدمات درمانی فدراسیون پزشکی- ورزشی مورد بررسی و تعرفه‌گیری می‌شود.
وی ادامه داد: بعد از اینکه هزینه درمان بر اساس اسناد پزشکی مشخص شد، برای پرداخت به هیئت پزشکی ورزشی استان ارجاع داده می‌شود.
این مسئول ادامه داد: آسیب‌های ارتوپدی بیشترین آمار آسیب‌ها را تشکیل می‌دهد و جزو شایع‌ترین آمار محسوب می‌شود همچنین آسیب زانو در فوتبال بالاترین آمار آسیب را در بین ورزشکاران البرز دارد.
وی ورزشکاران در رشته‌های فوتبال، کشتی، والیبال، بسکتبال، اسکیت، کاراته و سایر رشته‌های رزمی را از بیشترین مراجعان به هیئت پزشکی برشمرد.
کارشناس هزینه درمان و اسناد پزشکی هیئت پزشکی در استان البرز افزود: پرداخت کمک هزینه‌های درمانی ناشی از حوادث ورزشی حداقل دو برابر و حداکثر پنج برابر تعرفه دولتی و پرداخت غرامت نقص عضو دائم یا مرگ ناشی از حوادث ورزشی حداقل 30 میلیون و حداکثر 60 میلیون ریال از تعهدات هیئت پزشکی محسوب می‌شود.




منبع : خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود