26 مهر 1390
شماره خبر: 2194

مشاركت جامعه ورزشي موجب توسعه ورزش استان البرز مي شود

سپیدار‌آنلاین: گروه ---

مشاركت جامعه ورزشي موجب توسعه ورزش استان البرز مي شود

مدير كل ورزش و جوانان استان البرز گفت: با مشاركت و همدلي جامعه ورزش و دست اندركاران مرتبط ، گام هاي موثرتري در توسعه و رونق ورزش اين استان بر مي داريم.
' بهروز منتقمي '‌ با تبريك فرارسيدن بيست و ششم مهرماه روز تربيت بدني به جامعه بزرگ ورزش استان افزود:‌ ورزش عرصه توقف ناپذيري است كه براي آن حد و مرزي به لحاظ توسعه و پيشرفت وجود ندارد.
وي اضافه كرد:‌ بي ترديد يكي از اهداف والاي دولت خدمتگزار در سالهاي اخير رشد توامان در تمامي ابعاد اعم از صنعت ، اجتماعي، فرهنگي، علمي و ورزشي است.
وي بيان داشت: در آينده نزديك شاهد حضور گسترده مردم در عرصه ورزش همگاني و قهرماني خواهيم بود چرا كه ورزش نه فقط يك تفريح يا برنامه اي براي پر كردن اوقات فراغت جوانان، بلكه يك نياز اصلي براي تمامي جوامع بشري محسوب مي شود.
منتقمي گفت: امروز شاهديم كه پرچم پرافتخار ايران عزيزمان با فعاليتها و تلاشهاي بي شائبه تمامي دست اندركاران ورزشي بارها در اقصي نقاط مختلف به اهتزاز درآمده و خواهد آمد.
وي ، از همكاري دستگاههاي مرتبط در سطح استان با ورزش و توجهات اساسي وزير ورزش و جوانان، استاندار، نمايندگان مردم البرز در مجلس شوراي اسلامي، همت و تلاش تمامي خانواده بزرگ ورزش البرز تشكر و قدرداني كرد.
منتقمي افزود: ‌تلاش تمامي همكاران سازماني، مديران شهرستانها، دست اندركاران هياتها، مربيان، قهرمانان، ورزشكاران و پيشكسوتان و رسانه هاي گروهي را ارج مي نهم و اميدوارم بتوانيم با همراهي وهمدلي خدمتگزاران صديق ورزش، گامهاي اثرگذار و به ياد ماندني را در جهت توسعه ورزش استان سرافراز البرز برداريم.
به گزارش خبرنگار ايرنا ، استان البرز داراي 250 هزار ورزشكار است كه از ابتداي سال جاري
تا كنون 110 هزار نفر آنان با صدور كارت بيمه ورزشي ساماندهي شده اند كه 40 درصد اين ورزشكاران را بانوان تشكيل مي دهند كه در قالب 49 هيات در بخش آقايان و 44 هيات در قسمت بانوان فعال هستند.




منبع : خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود