26 مهر 1390
شماره خبر: 2198

نمايشگاه تخصصي آب و فاضلاب در كرج گشايش يافت

سپیدار‌آنلاین: گروه ---

نمايشگاه تخصصي آب و فاضلاب در كرج گشايش يافت

دومين نمايشگاه تخصصي آب وفاضلاب با رويكرد معرفي فناوري ها و تجهيزات بهينه سازي مصرف آب روز سه شنبه در كرج گشايش يافت .
رييس روابط عمومي شركت آب و فاضلاب استان البرز در حاشيه برگزاري اين نمايشگاه گفت: شناسايي توانمنديهاي شركت ها،مراكز توليدي و پيمانكاري در ساخت قطعات و تاسيسات بخشهاي مختلف آب و فاضلاب و شكوفايي نهايي اين صنعت از اهداف مهم برگزاري اين نمايشگاه است.
عليرضا لرستاني افزود: ايجاد عرصه و بستري مناسب براي تبادل اطلاعات و تجربيات ميان دست اندر كاران بخش دولتي و خصوصي به منظور توليد تجهيزات و قطعات مورد نياز در تاسيسات وپروژه هاي عمراني آب و فاضلاب بويژه وسايل كاهنده و فناوريها و تجهيزات بهينه سازي مصرف آب از ديگر اهداف اين نمايشگاه تخصصي است .
وي اظهار داشت: در اين نمايشگاه كه در قالب 52 غرفه برپا شده آخرين دستاوردهاي واحد توليدي و صنعتي كشور در زمينه تجهيزات آب و فاضلاب به نمايش گذاشته شده است.
لرستاني گفت: اين نمايشگاه با همكاري شركت آب و فاضلاب استان البرز، وزارت نيرو ،شركت مهندسي آب وفاضلاب كشور و پشتيباني بخش خصوصي(نشريه مهندسي آب)برگزار شده است .
اولين نمايشگاه تخصصي آب وفاضلاب كرج مرداد ماه سال گذشته با حضور بيش از 60 واحد توليد كننده وسايل و تجهيزات اين صنعت در كشور برپا شد.
اين نمايشگاه تا 29 مهرماه جاري در مركز دائمي نمايشگاههاي استان البرز واقع در ضلع جنوبي ميدان امام خميني (ره ) پذيراي علاقمندان است .



منبع : خبرگزاری ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود