28 مهر 1390
شماره خبر: 2217

نگاه جدی به ورزش بانوان در البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه ---

نگاه جدی به ورزش بانوان در البرز

مدیرکل امور خانواده و بانوان استانداری البرز بر نگاه ویژه و جدی مسئولان ذی‌ربط به ورزش بانوان این استان تأکید کرد.
عاطفه فیروز رنجبر ظهر امروز در نشست برنامه‌ریزی و فعال‌سازی دستگاه‌ها و مراجع ذی‌ربط درباره ورزش بانوان این استان، اظهار داشت: مسئولان باید برنامه‌ریزی‌های اساسی را به منظور توسعه ورزش بانوان در این استان انجام دهند.
وی افزود: بانوان در عرصه‌های مختلف حضوری پرشور و فعال دارند بنابراین با استفاده از این ظرفیت‌ها می‌توانیم آنان را بیش از گذشته در عرصه ورزش فعال و پویا کنیم.
این مسئول گفت: با وجود کمبود امکانات ورزشی برای بانوان و ارائه مکانی ویژه برای ورزش این قشر از جامعه در البرز اما بانوان ورزشکار البرزی در این عرصه کارنامه درخشانی داشته و توانسته‌اند با کمترین امکانات مسیر پیشرفت و ترقی را در عرصه ورزش طی کنند.
رنجبر ادامه داد: هنگامی که بانوان از سلامت جسمی و روحی کاملی بهره‌مند باشند خانواده نیز در سلامت کامل است و نشاط و شادابی در این خانواده موج می‌زند.
وی تأکید کرد: بانوان به عنوان یکی از ارکان اصلی در خانواده باید از سلامت روحی و روانی کاملی برخوردار باشند که انجام ورزش یکی از مهم‌ترین راه‌های ایجاد این سلامت در بین بانوان است.
رنجبر تصریح کرد: متأسفانه در برخی از نقاط این استان بانوان با فقر امکانات ورزشی مواجه هستند و به همین دلیل از ورزش دور مانده‌اند.
وی افزود: ارائه یکسان امکانات ورزشی در تمام نقاط این استان امری ضروری و مهم به شمار می‌رود بنابراین مسئولان ذی‌ربط باید این مهم را بیش از گذشته مورد توجه قرار دهند.




منبع : خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود