7 آبان 1390
شماره خبر: 2309

كمالي زاده خبر داد: كنترل آبگرفتگي هاي ناشي از بارندگي در كرج/ فعاليت شبانه روزي 3500 كارگر در شهر

سپیدار‌آنلاین: گروه ---

كمالي زاده خبر داد: كنترل آبگرفتگي هاي ناشي از بارندگي در كرج/ فعاليت شبانه روزي 3500 كارگر در شهر

علي اصغر كمالي زاده در گفتگو با پايگاه خبري مديريت شهري كرج با اشاره به بارندگي باران، رحمت الهي طي چند روز اخير در كلانشهر كرج اظهار داشت: در اين زمينه شهرداري و معاونت خدمات شهري كرج تمام نيروها و امكانات خود را براي خدمت رساني به شهروندان و جلوگيري از بروز هرگونه مشكل در زمينه آبگرفتكي معابر و خيابان ها بسيج كرده است.
وي افزود: طبق اعلام اداره كل هواشناسي استان، ميزان بارندگي در كرج، 45 ميلي متر بوده كه طبق بررسي مشخص شد كه در دو دهه اخير اين ميزان بارندگي بي نظير است.
اين مسئول عنوان كرد: در اين زمينه عوامل شهرداري كرج از ابتداي بارش باران طي چند روز اخير، دو هزار كارگر خدمات شهري و هزار و 500 كارگر فضاي سبز را به منظور رفع مشكلات آبگرفتگي در نقاط مختلف كلانشهر كرج مستقر كرده است.
كمالي زاده ادامه داد: اين نيروها تاكنون با استفاده از 400 دستگاه خودرو سبك و سنگين اقدامات لازم را براي لايروبي جوي ها، كانال ها و انهار انجام داده اند.
معاون خدمات شهري شهرداري كرج يادآور شد: در حال حاضر تمامي مسيرهاي شريان هاي اصلي شهر اعم از زيرگذرها و روگذرها باز است و خودروها در حال حركت هستند و مشكل خاصي در زمينه آبگرفتگي وجود ندارد.
وي از شهروندان خواست تا از ريختن زباله در جوي ها خودداري كنند و با عوامل و نيروهاي شهرداري به منظور رفع مشكلات آبگرفتگي در زمان بارش باران همكاري مطلوب داشته باشند.
اين مسئول اعلام كرد: به واسطه اختلال در محل اجراي پروژه هاي عمراني در كرج و لزوم هدايت آبهاي سطحي، شهرداري از شهرونداني كه در اين زمينه مشكل براي آنها به وجود آمده است، عذر خواهي مي كند.
كمالي زاده افزود: همچنين رانندگان نيز در زمان بارش باران توجه ويژه به عابران پياده داشته باشند و با كاهش سرعت، مانع بروز حادثه و اتفاق شوند.
معاون خدمات شهري شهرداري كرج اظهار داشت: در فصل سرما به خصوص زمان بارش باران و برف شهروندان از سفرهاي غيرضروري خودداري كنند، همچنين شهروندان در صورت بروز هرگونه مشكل در زمينه خدمات شهري در فصل سرما مي توانند با سامانه 137 شهرداري تماس بگيرند و مراتب را به عوامل اين مركز گزارش دهند تا در كوتاه ترين زمان به مشكلات رسيدگي شود.
وي گفت: هم اكنون به دليل اجراي پروژه هاي عمراني در نقاط مختلف كرج، اين كلانشهر به كارگاه عمراني تبديل شده است كه در اين زمينه شهروندان بايد با نيروها و عوامل شهرداري همكاري مطلوب داشته باشند.



منبع: کامنا



ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود