22 مرداد 1391
شماره خبر: 10147

باید از ظرفیت نخبگان البرز در راستای پیشرفت صنعت استفاده کرد

سپیدار‌آنلاین: گروه اقتصادی

باید از ظرفیت نخبگان البرز در راستای پیشرفت صنعت استفاده کرد

سپیدار آنلاین: عضو انجمن قطعات خودرو سازان استان البرز گفت: باید از ظرفیت نخبگان البرز در راستای پیشرفت صنعت استفاده کرد.
حمید رضا فرشباف در نشست خبری با اصحاب رسانه که در دفتر این انجمن، برگزار شد، با اشاره به اینکه خوشبختانه البرز دارای مراکز آموزشی بسیاری است، اضافه کرد: استان البرز دارای مراکز فنی و حرفه ای و پارک های علمی و فناوری بسیار غنی است بنابراین باید از این ظرفیت ها به خوبی استفاده کنیم. رئیس کانون کارآفرینان استان البرز ادامه داد: تعامل و همکاری با این مراکز که نیرویها آموزش دیده را تربیت می کنند یکی از اهداف ما است. فرشباف با بیان اینکه اولین انجمن تخصصی قطعات خودرو در کشور هستیم، اضافه کرد: نیازمند هم اندیشی در انجمن های تخصصی و اتاق فکر هستیم. عضو انجمن قطعات خودرو سازان استان البرز افزود: برای بقا و تکامل باید از ظرفیت و پتانسیل ویژه نخبگان در سطح جامعه استفاده کنیم. رئیس کانون کارآفرینان استان البرز تصریح کرد: اتاق بازرگانی زمانی که شکل گرفت این امید را می دادیم که با حضور بخش های خصوصی خیلی از موضوعات را در کمیسیون ها بررسی کنیم که تا کنون این امر محقق نشده است. وی با تاکید بر اینکه قیمت واقعی پروژه ها را باید بازشناسی کنیم، اضافه کرد: در یک اقتصاد مقاومتی سطوح انتظار نخبگان و خبرگان بالاتر می رود و این امر نیازمند کارهای کارشناسی و تخصصی است. عضو انجمن قطعات خودرو سازان استان البرز اظهار داشت: استفاده از عقاید جمعی و تفکرات در انجمن ها این امر را مسیر کند تا از این ظرفیت استفاده کنیم و سهم خود را در تولید ملی افزایش دهیم. رئیس کانون کارآفرینان استان البرز تصریح کرد: در گذشته بخشی از استان تهران بودیم و خیلی از سرمایه گذارهای ما در تهران سرمایه گذاری می کردند.
نقاص کیفی ما در سال های گذشته عموماً برطرف شده است
وی گفت: طی 16 سال گذشته در سطح قطعه سازی به جد وارد شدیم تمام بنگاه های اقتصادی ما و کارخانجات دارای یک تخصصی هستند نقاص کیفی ما در سال های گذشته عموماً برطرف شده است.
کمیت و ارتقای توان تولید ملی هدف ما است
عضو انجمن قطعات خودرو سازان استان البرز با بیان اینکه کمیت و ارتقای توان تولید ملی هدف ما است، اظهار داشت: سرمایه یک نوع انرژی است زمانی که با اندیشه جمع شود یک سیستم اجتماعی اقتصادی قدرتمند را تشکیل میدهد.



منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود