9 شهریور 1391
شماره خبر: 10937

صلاحیت 101 مسئول کنترل کیفیت در البرز تایید شد

سپیدار‌آنلاین: گروه اقتصادی

صلاحیت 101 مسئول کنترل کیفیت در البرز تایید شد

سپیدار آنلاین: مدیرکل استاندارد استان البرز از تایید صلاحیت 101 مسئول کنترل کیفیت در استان البرز از ابتدای سال تاکنون خبر داد.
علی سعادتی با اعلام این خبر افزود: مسئولان کنترل در رشته های تحصیلی مختلف و با مدرک حد اقل لیسانس، نمایندگان استاندارد در واحدهای تولیدی هستند.
وی اظهار داشت: مسئولان کنترل کیفیت با گذراندن دوره های آموزشی و برگزاری آزمون در اداره کل استاندارد تایید صلاحیت می شوند و می توانند در واحدهای تولیدی مشغول به کار شوند. اولین کمیته پشتیبانی هفته دفاع مقدس در معاونت عمرانی استانداری البرز برگزار شد. معاون عمرانی استانداری البرز از برگزاری اولین جلسه کمیته پشتیبانی هفته دفاع مقدس خبر داد. احمد افضلی هدف از تشکیل این نشست را برآورد ریز هزینه ها در ارتباط با هفته دفاع مقدس اعلام کرد که توسط فرماندهی سپاه امام حسین (ع) در جلسه آتی ارائه خواهد شد. وی یادآور شد: جلسه دوم این کمیته پشتیبانی در هفته آینده باحضور شهرداران و فرماندار کرج و دستگاههای خدمات رسان استان تشکیل خواهد شد.
از برترینهای کیفیت استان البرز تقدیر می شود
سعادتی در این خصوص اظهار داشت: ما در حال حاضر در تلاش هستیم که کیفیت تولیدات داخلی را به بهترین نحو در استان بالا ببریم. وی با بیان اینکه باید استانداردسازی را در تمامی صنایع پیاده سازی کنیم، افزود در مراسمی نیز که با حضور مسئولان کشوری و استانی به مناسبت روز جهانی استاندارد برگزار خواهد شد از برترینهای کیفیت استان تقدیر به عمل خواهد آمد.
مشکلات مسکن مهر اشتهارد و ماهدشت در استاندار البرز بررسی شد
احمد افضلی هدف از تشکیل این نشست را بررسی مشکلات مسکن مهر در استان اعلام و بر برطرف کردن هرچه سریعتر این موانع و تسریع در روند اجرایی تاکید کرد.
افضلی در ارتباط با مشکلات پروژه مسکن مهر در شهرستان اشتهارد اظهار داشت: کمیته ای متشکل از نماینده های معاونت امور عمرانی استانداری و دستگاههای خدمات رسان تشکیل شده و از پروژه مذکور بازدید به عمل آمد.
کسب رتبه برتر اداره ثبت احوال نظرآباد
اداره ثبت احوال نظرآباد در همایش به میزبانی فرمانداری شهرستان نظرآباد به عنوان رتبه برتر در میان ادارات سطح شهرستان برگزیده شد. در این همایش از زحمات مدیر و کارکنان این اداره تقدیر شد.




منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود