19 شهریور 1391
شماره خبر: 11362

86 پروانه بهره برداری واحد صنعتی در استان البرز صادر شد

سپیدار‌آنلاین: گروه اقتصادی

86 پروانه بهره برداری واحد صنعتی در استان البرز صادر شد

سپیدار آنلاین: رئیس اداره امور صنعتی سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز گفت: امسال 86 پروانه بهره برداری واحد صنعتی جدید و توسعه ای در این استان صادر شده است.
محمد انصاری افزود: حجم سرمایه گذاری پیش بینی شده برای بهره برداری از این واحدها بالغ بر دوهزار و 100میلیارد ریال است. وی اضافه کرد: از مجموع این پروانه ها، 26 پروانه برای راه اندازی واحد صنعتی با سرمایه گذاری بالغ بر یک هزار و 250 میلیارد ریال و امکان اشتغال 440 نفر است.
انصاری افزود: 60 پروانه نیز برای توسعه واحدهای صنعتی استان با میزان سرمایه گذاری 850 میلیارد ریال و اشتغالزایی 880 نفر صادر شده است.
وی یادآور شد: سال گذشته 236 فقره پروانه بهره برداری واحد صنعتی در این استان با حجم سرمایه گذاری بالغ بر هفت هزارو 660میلیارد ریال و امکان اشتغال سه هزار و هفت صادر شد. رئیس اداره امور صنعتی سازمان صنعت، معدن وتجارت البرز اضافه کرد: مقایسه حجم سرمایه گذاری امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیانگر رشد قابل توجه در این زمینه است که این امر جایگاه و موقعیت ممتاز استان البرز را در جذب سرمایه گذاران به نمایش می گذارد. انصاری با اشاره به وضعیت اشتغال در همین مقیاس زمانی از رشد 75 درصدی در این بخش خبر داد و اظهار امیدواری کرد : با ادامه این روند در پایان سال جاری، جهش قابل قبولی در این حوزه به ثبت برسد.



منبع: ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود