پیگیری اینترنتی وضعیت خودروهای سایپا در شبکه نمایندگی ها
سپیدارآنلاین: گروه اقتصادی
شرکت سایپایدک به منظور رفاه حال مشتریان و فراهم کردن زمینه استفاده از خدمات الکترونیکی، اقدام به راه اندازی سامانه پیگیری وضعیت خودرو مشتریان در تعمیرگاه ها و نمایندگی های مجاز خدمات پس از فروش گروه خودروسازی سایپا کرده است.
این اقدام که با هدف تسریع در روند پذیرش خودروها در نمایندگی ها و انجام خدمات مورد نیاز تعمیراتی و سرویس های ادواری صورت گرفته موجب می شود مشتریان بتوانند در اسرع وقت از شرایط و وضعیت تعمیرات و سرویس خودرو خود در کمترین زمان ممکن مطلع شوند. از دیگر خدمات ارائه شده در این طرح، امکان شناسایی ظرفیت پذیرش نمایندگی ها جهت جلوگیری از اتلاف وقت و