5 اسفند 1392 شماره خبر: 117122 تغییر نگرش در توجه به مشتریان و نمایندگی ها، برنامه جدید سایپا یدک سپیدارآنلاین: گروه اقتصادی نسخه قابل چاپ برچسب ها: سایپا, مدیرعامل, مهندس, خودروسازی, زحمات, مشتریان, پیشین, خدمات, برنامه, ادامه, مهمترین, خواهد, تاکید, مراسم, نمایندگی, دانست, تقدیر, سازمان, مدیران, هدایت مطالب مشابه: عموزاده قائم مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا شد برنامه های کلان جهت بهبود رضایت مشتری در فروش و خدمات پس از فروش مدیرعامل و اعضاء جدید هیئت مدیره رایان سایپا معرفی شدند غلامرضا دفتری عضو موظف شرکت سایپا دیزل شد خدمات پس از فروش سایپا گسترده تر خواهد شد