7 اسفند 1392 شماره خبر: 117320 کسب تندیس بلورین جایزه ملی تعالی سازمانی توسط سایپایدک سپیدارآنلاین: گروه اقتصادی [thumb]http://p-sepidar.ir/uploads/posts/2014-02/1393405480_921207tandis.png نسخه قابل چاپ برچسب ها: خدمات, سایپایدک, تعالی, سازمانی, تندیس, سایپا, بلورین, عنوان, خودرو, مشتریان, نیازهای, اولین, سازمان, فرآیند, سالهای, دنبال, دریافت, نمودهاند, ستاره, تقدیرنامههای مطالب مشابه: سایپایدک رتبه ممتاز را در خدمات پس از فروش کسب کرد خدمات پس از فروش سایپا قابل رقابت با خودروسازان بزرگ است کسب مقام صادر کننده نمونه استان تهران توسط سایپایدک مدیرعامل جدید شرکت سایپایدک منصوب شد بسته خدمات امداد 247 ارسال نظر نام:* ایمیل:* متن نظر: کد امنیتی: * افزودن