10 اسفند 1392
شماره خبر: 117463

البرز ظرفیت رشد سه رقمی در منابع و ارائه تسهیلات به تعاونی ها را دارد

سپیدار‌آنلاین: گروه اقتصادی

البرز ظرفیت رشد سه رقمی در منابع و ارائه تسهیلات به تعاونی ها را دارد


مدیرعامل بانک توسعه تعاون گفت: در استان البرز این ظرفیت را داریم که از نظر منابع و تسهیلات و ارائه خدمات، رشد سه رقمی را تجربه کنیم؛ معتقدیم که این شرایط دست یافتنی بوده و خیلی هم آرمانی نیست.
محمدعلی سهمانی در آیین افتتاح ساختمان مدیریت شعب بانک توسعه تعاون استان البرز که با حضور تنی چند از مسئولان استانی و مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در کرج برگزار شد، با اشاره به ویژگی های استان البرز گفت: این استان به علت همجواری با پایتخت، ترکیب جمعیتی، استقرار مراکز علمی و دانشگاهی و وجود مراکز صنعتی متعدد سهم بالایی در شاخص های توسعه یافتگی دارد. وی اظهار داشت: تلاش مجموعه همکاران در این بانک همسو با موقعیت خاص این استان در خدمت رسانی و ارائه خدمات شایسته به مردم به ویژه خانواده بزرگ تعاون و حوزه های مرتبط است. برنامه آتی نیز ارائه خدمات با کیفیت و سرعتی بیش از گذشته و تعامل مناسب با حوزه های اجتماعی، اقتصادی و سیاسی خواهد بود. سهمانی با بیان اینکه استان در ارائه تسهیلات و منابع و مدیریت مطالبات عملکرد خوبی داشته، گفت: امیدواریم با افتتاح شعبه های بیشتر خدماتی در شان البرز ارائه دهیم. رئیس هیئت مدیره بانک توسعه تعاون شرایط این بانک را از نظر کمی و کیفی و بهبود شاخص های عملکردی خوب توصیف کرد و گفت: منابع بانک به ویژه در فصل اخیر رشد مناسبی داشته به طوری که تقریبا تمام دو هزار میلیارد تومان منابع موجود به تعاونی ها تسهیلات پرداخت شده که معادل 100 درصد نسبت منابع به تسهیلات است. وی 90 درصد ارائه خدمات را به بخش تعاون اعلام کرد و افزود: در مطالبات غیرجاری عملکردمان تا حدودی قابل قبول است اما امیدواریم با تعیین تکلیف بدهکاران موجود و همکاری شما به وضعیت بهتری برسیم. مدیرعامل بانک توسعه تعاون یادآور شد: هم اکنون در بخش مطالبات غیرجاری عملکرد این بانک 10 درصد است اما با هدفگذاری قصد داریم این عدد را به رشد منفی برسانیم. سهمانی گفت: در استان البرز این ظرفیت را داریم که از نظر منابع و تسهیلات و ارائه خدمات، رشد سه رقمی را تجربه کنیم و معتقدیم که این شرایط دست یافتنی بوده و خیلی هم آرمانی نیست.
مشارکتهای مردمی در قالب تشکیل تعاونی های مدنظر است
وی در ادامه ارائه خدماتی مناسب به مشتریان به ویژه خانواده تعاون را مهمترین هدف این بانک برشمرد و افزود: با این هدف ضمن کمک به رشد نظام پولی کشور به رشد بخش تعاون نیز که آرزوی همه ما است اما هم اکنون با اهداف بلندی که برای آن تعریف شده فاصله زیاد و شکاف عمیقی دارد، کمک می شود. این مسئول با بیان اینکه حمایت از رشد تعاونی ها از وظایف و ماموریتهای اصلی این بانک است، تاکید کرد: با توجه به حساسیتهای مقام معظم رهبری مبنی بر ارتقای جایگاه تعاونی ها در آینده اقتصادی، بهبود ساختار و عملکرد و رفاه عمومی مردم بیش از گذشته در این مسیر حرکت خواهیم کرد. وی در پایان یکی از مهمترین نقش های بانک توسعه تعاون را جذب و تجمیع مشارکتهای مردم در قالب تشکیل، رشد و توسعه تعاونی ها دانست.
رشد 100

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود