20 اسفند 1392 شماره خبر: 118400 افزايش بهره وري و رضايت مشتريان با اجرای عمليات امداد مشترك نوروزي سپیدارآنلاین: گروه اقتصادی نسخه قابل چاپ برچسب ها: خودرو, مشترك, ايران, مشتريان, امداد, ايساكو, رضايت, نوروزي, افزايش, اميدواري, خدمات, مشتري, سايپا, همكاري, پتانسيل, اظهار, استفاده, باشيم, افزود, آينده مطالب مشابه: افزايش 19 امتيازي رضايت مشتريان ايران خودرو از خدمات پس از فروش طرح تكريم مشتريان ايران خودرو به اجرا در ميآيد طرح تسريع ارائه خدمات به مشتريان ايرانخودرو اجرايي شد اجراي سيستم نوين خدمات گارانتي در ايساكو حضور ايساكو در هشتمين نمايشگاه بين المللي قطعات ارسال نظر نام:* ایمیل:* متن نظر: کد امنیتی: * افزودن