9 اردیبهشت 1393 شماره خبر: 120864 خدمات پس از فروش بايد بر مبناي نيازهاي مشتريان باشد سپیدارآنلاین: گروه اقتصادی نسخه قابل چاپ برچسب ها: سايپا, خدمات, نمايندگيها, ارائه, امداد, افزايش, نوروزي, افزود, منهاي, ادامه, خودرو, سايپايدك, اشاره, خودروهاي, پذيرش, مشتريان, مديرعامل, گذشته, وحيدزاده, داشته مطالب مشابه: افزايش كيفيت خدمات پس از فروش سايپا در سال 93 افزايش بهره وري و رضايت مشتريان با اجرای عمليات امداد مشترك نوروزي طرح تسريع ارائه خدمات به مشتريان ايرانخودرو اجرايي شد استراتژيهاي جديد براي ارتقاي رضايت مشتريان دنا و دو محصول جديد در سال 93 وارد بازار مي شود ارسال نظر نام:* ایمیل:* متن نظر: کد امنیتی: * افزودن