21 اردیبهشت 1393 شماره خبر: 121698 موفقیت آپکو درممیزی خارجی سیستم مدیریت کیفیت و شکایت مشتریان سپیدارآنلاین: گروه اقتصادی نسخه قابل چاپ برچسب ها: مدیریت, سیستم, مشتریان, رسیدگی, کیفیت, مناسب, آلمان, ISO10002, ممیزی, توفTUV, مراقبتی, ISO9001, شکایات, محصولات،, بهینه, نگهداری, انبارش, تعمیرات, خواسته, هیزات مطالب مشابه: شرکت بن رو موفق به اخذ گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت ایزو شد موفقیت سایپا یدک در تمدید اعتبار گواهینامه های بین المللی اداره کل پایانههای البرز گواهینامه مدیریت کیفیت گرفت ممیزی داخلی استقرار نظام كیفیت در پست استان البرز برگزار شد استقرار سیستم مدیریت کیفیت در اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان البرز