7 تیر 1393
شماره خبر: 124841

دومین جلسه شورای تحول اداری اداره کل امور اقتصادی و دارایی البرز برگزار شد

سپیدار‌آنلاین: گروه اقتصادی

دومین جلسه شورای تحول اداری اداره کل امور اقتصادی و دارایی البرز برگزار شد


دومین جلسه شورای تحول اداری اداره کل امور اقتصادی و دارایی البرز با هدف بررسی شاخصهای عمومی و اختصاصی ارزیابی عملکرد سال 1393 ، در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد.
در این جلسه که با دبیری « وحید پیج» معاون پشتیبانی اداره کل امو راقتصادی و دارایی و حضور سایر اعضاء شورا برگزار شد؛ « جمشید امیری» مسئول ارزیابی عملکرد این اداره کل گفت: در سنوات گذشته ، شاخصهای عمومی ارزیابی عملکرد 9 محور بود که به 6 محور در سال 93 تقلیل یافت. وی شاخصهای عمومی ارزیابی عملکرد سال 1393 را مشتمل بر موارد ذیل عنوان کرد:
1- برنامه مهندسی نقش و ساختار دولت
2- برنامه توسعه دولت الکترونیک و هوشمندسازی اداری
3- برنامه مدیریت سرمایه انسانی
4- برنامه خدمات عمومی
5- برنامه صیانت از حقوق مردم و سلامت اداری
6-برنامه استقرار نظام جامع مدیریت عملکرد
امیری در ادامه افزود: در بحث شاخصهای اختصاصی ، استانداری البرز مصوب نمود که عملکرد حوزه سرمایه گذاری نیز از سال 1393 مورد ارزیابی قرار گیرد و به شاخصهای این حوزه نیز امتیاز داده شود. مسئول ارزیابی عملکرد اداره کل امور اقتصادی و دارایی خاطرنشان کرد : مقرر گردیده است در سال 1393 ارزیابی عملکرد دستگاه در دو شش ماهه اول و دوم انجام گردد و در بخش ارزیابی عملکرد کارکنان نیز مقرر شده ارزیابی به صورت سیستمی و الکترونیکی انجام شود. امیری در پایان جلسه افزود: به استناد بند 6/2 شیوه نامه ارزیابی عملکرد دستگاههای دولتی در سال 93 موضوع برنامه توسعه دولت الکترونیک مقرر گردید واحد آموزش دوره های آموزشی لازم و مرتبط را با هماهنگی واحد IT تنظیم نماید.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود