توسعه فعاليت هاي تجاري شركت مزدا يدک در سال 93
سپیدارآنلاین: گروه اقتصادی
مدیر عامل شرکت مزدا یدک ، توسعه منابع تأمين داخل و خارج، افزايش شركاي تجاري ( جوينت ونچر) در تامين خارج ، تمركز بر گسترش فعاليتها با شركاي تجاري فعلي مانند مزدا، ZX و FAW را از برنامه هاي اين شركت در سال جاری اعلام کرد.
محمدرضا بابائی با اشاره به برنامه ریزی صورت گرفته جهت تامين 80 درصد قطعات يدكي اصلي از شركت هاي مادر گفت: با ايجاد مزيت قيمت رقابتي ، افزايش سطح پوشش قطعات و تامين به موقع و با كيفيت، نياز شبكه به قطعات اصلي و استاندارد پوشش داده مي شود. مديرعامل شرکت مزدا يدک در ادامه با توجه به عرضه قطعات يدكي در بسته بندي هاي اصلي و استاندارد در شبكه توزيع، اظهار داشت : اهتمام به حفظ و صيانت از برند شركت و توسعه برندينگ از ديگر برنامه هاي اين شركت مي باشد. بابائی افزود: با تمهيداتي كه شركت مزدا يدك برنامه ريزي نموده است، دست واسطه گران در قطعات تقلبي از بازار كوتاه خواهد شد. وی گفت: بر اساس تحقيقات بازار و برنامه هاي بازاريابي شركت، اهداف فروش مشخص شده كه در اين راستا افزايش سهم بازار براي سال جاري متصور خواهد بود. مديرعامل شرکت مزدا يدک تصریح کرد : با تامين حداكثري و بموقع قطعات و لوازم يدكي و همچنين برنامه ريزي دقيق در جهت توزيع و فروش مطلوب در شبكه خدمات پس از فروش گروه بهمن، اين شركت به اهداف مورد انتظار خدماتي و تجاري دست خواهد يافت. بابائی با توجه به تنوع محصولات در گروه بهمن خاطر نشان کرد : اهتمام در ارائه خدمات، تجهيزات جانبي و آپشن به خودروهاي گروه ، در برنامه هاي سال 93 اين شركت بوده که از جايگاه ويژه اي برخوردار مي باشد. وی در ادامه بر مدیریت و افزایش سهم بازار قطعات یدکی علیرغم شرایط سخت تامین از خارج تاکید و سهم بازار شرکت مزدا يدك در سال 1392 را بالغ بر 67 درصد عنوان کرد و افزود: با برنامه ریزی صورت گرفته این رقم در سال جاری به بيش از 75 درصد خواهد رسید.
منبع:خبر خودرو