6 مرداد 1393
شماره خبر: 126640

جریمه نقدی دو واحد بسته بندی گوشت در البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه اقتصادی

جریمه نقدی دو واحد بسته بندی گوشت در البرز


رییس اداره نظارت بر بهداشت عمومی دامپزشکی استان البرز با اشاره به تخلف دو واحد بسته بندی گوشت قرمز گفت: این دو واحد متخلف تولید کننده گوشت چرخ کرده از سوی اداره کل تعزیرات حکومتی استان به پرداخت جریمه نقدی محکوم شدند.
ˈفرهاد خامنهˈ افزود: مدیران این دو کارگاه اقدام به مخلوط کردن گوشت گاومیش منجمد هندی با گوشت چرخ کرده داخلی و ارائه بسته بندی گوشت گاومیش هندی به جای گوشت گاو داخلی کرده بودند. وی گفت یکی از واحدهای متخلف به مبلغ 760 میلیون ریال و دیگری به یک میلیارد و 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند. خامنه از هموطنان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد غیر بهداشتی و یا نحوه نامناسب بسته بندی های عرضه شده در مراکز عرضه پروتین و گوشت مراتب را با شماره تلفنهای 32752903 الی 32752906 و 32737179 در میان بگذارند.
صدور مجوز صادرات دو میلیون کیلوگرم انواع فراورده های خام دامی
رییس اداره قرنطینه و امنیت زیستی دامپزشکی استان البرز نیز به صدور مجوز بهداشتی – قرنطینه ای حمل دامپزشکی در چهار ماهه نخست سال جاری به میزان دو میلیون کیلوگرم انواع فرآورده های خام دامی و چهار هزار قطعه ماهی زینتی توسط اداره قرنطینه و امنیت زیستی استان خبرداد. ˈحسین طرقˈ افزود: برای حمل و صادرات این محصولات 127 مورد گواهی حمل بهداشتی قرنطینه ای بین المللی صادر شده است. وی اظهار داشت: در چهار ماه نخست سال 93همچنین 21 مجوز قرنطینه و ترخیص اسب وارداتی برای 258 راس اسب صادر شده است. طرق بیان کرد: از محموله های صادراتی و وارداتی به استان نیز 113 نمونه آزمایشی اخذ و به آزمایشگاههای مرجع ارسال شده است. وی گفت: در این مدت 92 عدد پروانه اشتغال به حمل نیز برای انواع خودروهای حمل فرآورده های خام دامی، طیور و دام صادر گردید.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود