11 شهریور 1393
شماره خبر: 128551

سرشماری عمومی کشاورزی یک گام به سمت ارائه خدمات به کشاورزان

سپیدار‌آنلاین: گروه اقتصادی

سرشماری عمومی کشاورزی یک گام به سمت ارائه خدمات به کشاورزان


مدیرکل جهاد کشاورزی استان البرز با بیان اینکه سرشماری عمومی کشاورزی یک گام به سمت ارائه خدمات به کشاورزان است گفت: اطلاعات ارائه شده از سوی کشاورزان و بهره برداران زمین‌های کشاورزی در سرشماری کشاورزی 93 ارتباطی به هدفمندی یارانه و قطع شدن یارانه‌ها ندارد.
مسعود کریمی با بیان این مطلب در آئین افتتاح و آغاز به کار ستاد اجرایی سرشماری کشاورزی شهرستان کرج اظهار داشت: اطلاعات ارائه شده از سوی کشاورزان و بهره برداران زمین‌های کشاورزی ربطی به هدفمندی یارانه و قطع شدن یارانه‌ها ندارد. وی افزود: تصمیم گیری‌های مهم براساس اطلاعات و آمار صحیح می‌تواند در توسعه استان موثر باشد.
کریمی گفت: آمار و اطلاعات پایه و کلید برنامه ریزی های کشور قرار دارد و بدون آمار و اطلاعات صحیح نمی توان به چشم انداز مورد نظر رسید. وی یکی از نگرانی های جدی در گرفتن آمار صحیح حوزه کشاورزی را همکاری و اعتماد نکردن کشاورزان عنوان کرد و گفت: از آنجاییکه پرداخت یا حذف یارانه نقدی ربطی به ارایه آمار صحیح ندارد، کشاورزان باید نسبت به این مقوله توجیه شوند. کریمی گفت: کشاورزان یقین داشته باشند که سرشماری کشاورزی به حذف و یا پرداخت یارانه نقدی مربوط نمی شود و انتظار داریم کشاورزان به درستی با ماموران سرشماری مشارکت و همکاری داشته باشند. وی خاطرنشان کرد: دستیابی به آمار درست در سرشماری کشاورزی البرز با همکاری و همیاری همه دستگاه‌ها ممکن خواهد شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود