افزايش رضايت مشتريان از گارانتی قطعات يدكی در نمايندگی های مجاز سایپا یدک
سپیدارآنلاین: گروه اقتصادی
معاون بازرگاني سايپايدك گفت: ارائه گارانتي قطعات يدكي موجب افزايش رضايت مشتريان از كيفيت خدمات و قطعات در نمايندگيها شده است.
محمد خرمپور با بيان اين مطلب اظهار داشت: سازمان خدمات پس از فروش سايپا براي اولين بار در ايران نسبت به گارانتي قطعات خودروهاي سواري سايپا كه توسط نمايندگيهاي مجاز بر روي اين خودروها نصب گردد اقدام نمود كه خوشبختانه با گذشت چندين سال از اجراي اين طرح، رضايت مشتريان از كيفيت قطعات و خدماتي كه در نمايندگيها دريافت ميكنند افزايش يافته است. وي افزود: قطعات يدكي كه در نمايندگيهاي مجاز ارائه ميشوند به مدت حداكثر يكسال از تاريخ نصب با شرايط تعريف شده گارانتي هستند. خرمپور از طرح توسعه گارانتي قطعات با هدف افزايش رضايت و امنيت خاطر مشتريان شبكه خدمات پس از فروش سايپا خبر داد و گفت: اطمينان از كيفيت قطعات، رعايت استانداردهاي نصب در شبكه خدمات پس از فروش، امكان مراجعه با ساير نمايندگيهاي مجاز سايپا يدك علاوه بر نمايندگي اول در دوره گارانتي قطعه و افزايش امنيت و ايجاد آرامش خاطر مشتريان از جمله اهدافي است كه در اجراي اين طرح پيگيري ميشود كه خوشبختانه بر اساس آمارهاي موجود اين اهداف محقق شدهاند. معاون بازرگاني سايپايدك درباره شرايط گارانتي قطعات گفت: كليه قطعات مشمول طرح به مدت يكسال از تاريخ اولين نصب گارانتي ميباشند. البته قطعات استهلاكي مانند لنتها، تيغه برف پاك كن، تسمهها و كيت كلاچ به مدت 6 ماه و قطعاتي همچون فيلترها و صافيها به مدت 3 ماه تحت گارانتي قرار ميگيرند. وي تهيه و نصب قطعات در خارج از شبكه نمايندگيهاي مجاز سايپايدك، موارد ناشي از سهل انگاري دارنده خودرو و هرگونه صدمات ناشي از عواملي كه مرتبط با ساختار خودرو نباشد را خارج از تعهد گارانتي قطعه دانست.
منبع:خبر خودرو