11 آذر 1393
شماره خبر: 132902

البرز با داشتن ظرفیت های متنوع مکان مناسبی برای سرمایه گذاری است

سپیدار‌آنلاین: گروه اقتصادی

البرز با داشتن ظرفیت های متنوع مکان مناسبی برای سرمایه گذاری است


مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: وجود ظرفیت های متنوع در البرز این استان را به مکان مناسبی برای سرمایه گذاری تبدیل کرده است.
ایرج موفق با بیان اینکه صنعت از مهم‌ترین بخش‌های اقتصادی هر کشور به شمار می‌رود، گفت: نقش‌آفرینی صنعت موجب رونق تولید، توسعه صادرات، ایجاد کسب و کار و رفع معضل بیکاری خواهد شد. اگر صاحبان صنایع مورد حمایت جدی قرار بگیرند و مشکلاتشان رفع شود، بدون شک فعالیت‌های آنان منجر به پویایی صنعت و رشد اقتصادی کشور خواهد شد.
وی افزود: برای تحقق این مهم دولت باید تمام تلاش خود را برای حمایت جدی از فعالیت‌های این قشر که توانسته‌اند با وجود مشکلات متعدد با روشن نگه داشتن مشعل تولید و صنعت، نقش مؤثری را در چرخه اقتصاد ایفا کنند، به کار گیرد. موفق شناخت ظرفیت‌های موجود و اجرایی کردن طرح‌های اقتصادی را در رفع معضلات صاحبان صنایع تاثیرگذار خواند و با اشاره به ظرفیت‌های صنعتی البرز گفت: وجود ظرفیت‌های بسیار خوبی همچون نزدیکی به تهران، موقعیت جغرافیایی، تامین زیرساخت‌ها و نیروی انسانی کارآمد،‌ این استان را به مکانی مناسب برای سرمایه‌گذاری تبدیل کرده، بنابراین ضروری است که با رفع موانع از این ظرفیت‌ها استفاده کرد و برای توسعه اقتصادی البرز گام برداشت. مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز نقدینگی، نبود سرمایه و بروکراسی اداری برای دریافت تسهیلات را از مهم‌ترین معضلات پیش روی صاحبان صنایع دانست که با رفع معضلات پیش رو، می‌توان به آینده تولید و صنعت کشور امیدوارتر بود.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود