29 آذر 1393
شماره خبر: 133965

برگزاری سمینار آشنایی با مهارت ها و ارتباطات موثر در بازارهای بین المللی

سپیدار‌آنلاین: گروه اقتصادی

برگزاری سمینار آشنایی با مهارت ها و ارتباطات موثر در بازارهای بین المللی


سمینار آموزشی یک روزه با عنوان" مهارت ها و ارتباطات موثر در بازارهای بین المللی "با حضور جمعی از تجار، بازرگانان وفعالان اقتصادی در اتاق بازرگانی البرز برگزار شد.
حسن افتخاریان مدرس این سمینار آموزشی هدف از برگزاری این همایش را آشنایی فعالان اقتصادی با اصول بازاریابی دانست و گفت:مباحث بازار علی رغم سادگی که دارند به دلیل ماهیت پیچده آنها قابل تفسیر نیست. وی خاطرنشان کرد: توسعه صادرات بخشي از جريان توسعه كسب و كار و يك فرآيند بوده و يك رويداد مقطعي نیست. افتخاریان افزود: معمولا تشخيص عوام اين است كه یک سازمان براي موفق‌شدن در صادرات، نياز به محصولات يا خدماتي دارد كه در بازارهاي خارجي مورد تقاضا باشند. وی ادامه داد:با این حال چيزي كه كمتر مورد توجه قرار گرفته نياز به داشتن مهارت‌ها، منابع انساني،مالي،اطلاعاتي، فرآيند و زيرساخت‌هايي است كه فعاليت‌هاي صادراتي مستمر را در دراز مدت پشتيباني كنند.
وی،آشنایی با فلسفه بازاریابی،عوامل کلیدی بررسی بازار جهت برقراری ارتباط،ارتباط استراتژی های ورود به بازارها،سطح دانش و تکنولوژی بنگاه ها،راهکاری موثر برای بین المللی شدن بنگاه های کوچک و متوسط را از جمله مباحث مهم مورد بررسی در این سمینار برشمرد. شایان ذکر است این دوره آموزشی با همکاری موسسه آموزشی پژوهشی اتاق ایران برگزار گردید.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود