15 دی 1393
شماره خبر: 134963

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز هم گفت استعفا نمی‌دهم

سپیدار‌آنلاین: گروه اقتصادی

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز هم گفت استعفا نمی‌دهم


یک روز پس از آنکه استاندار البرز شایعات مربوط به استعفای خود را تکذیب کرد، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت این استان هم گفت که استعفا نداده و نمی‌دهد.
ایرج موفق در نشست خبری با اصحاب رسانه استان البرز حاضر شد و به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ داد. وی در پاسخ به پرسش خبرنگار مبنی بر اینکه با توجه به رابطه نه چندان مطلوب و خوبی که با استاندار سابق البرز و قائم مقام فعلی وزیر صنعت داشتید، شایعاتی مبنی بر کناره‌گیری و یا استعفای شما شنیده می‌شود، آیا این شایعات صحت دارد، گفت: استاندار سابق از همکارانم در وزارت صنایع بود و هم اکنون نیز ایشان در وزارتخانه حضور دارند. این مسئول افزود: کسی هم به من برای استعفا فشار نیاورده و از سوی دیگر کارهای خوبی در استان البرز انجام شده که بسیاری از دوستان امیدوار به تداوم این حرکت‌ها هستند. لازم به توضیح است، این اظهارات ایرج موفق در حالی بیان می‌شود که روز گذشته سید حمید طهایی استاندار البرز در نشست به مدیران روابط عمومی‌های ادارات و دستگاه‌های اجرایی این استان گفته بود که استعفا نداده و قصد استعفا ندارد. رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح اقدامات مهم انجام شده در این سازمان پرداخت و گفت: طرح‌های مختلفی برای توسعه صنعتی استان البرز و همچنین خدمات‌رسانی به مردم در بخش‌هایی که مرتبط با کار سازمان است، در دستور کار قرار دارد. موفق بیان داشت: از جمله این طرح‌ها ایجاد 50 هزار فرصت شغلی است که در صورت تصویب و تامین اعتبار این طرح، ظرف مدت سه سال این میزان اشتغال جدید با توسعه صنایع، واحدهای تولیدی و کارخانه‌های استان ایجاد می‌شود. وی افزود: طرح آمایش صنعت، معدن و تجارت، هدایت سرمایه‌گذاری و بالاخره به روزرسانی اطلاعات واحدهای صنعتی از جمله دیگر اهداف این سازمان در استان البرز است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز بیان داشت: طی یک سال اخیر 93 مورد پروانه بهره‌برداری صنعتی در استان البرز صادر شده که برای این منظور 525 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری صورت گرفته و به طور مستقیم بیش از 3 هزار نفر اشتغال‌زایی شده است. موفق گفت: همچنین در این مدت 30 مورد مجوز توسعه سرمایه‌گذاری صنعتی در استان البرز صادر شده که نشان از رشد 62 درصدی در حوزه افزایش سرمایه‌گذاری صنعتی دارد. وی تصریح کرد: همچنین در بخش صدور مجوز برای شناسایی معادن جدید در استان البرز نیز نسبت به سال گذشته 68 درصد رشد را شاهد هستیم. این مسئول افزود: همچنین طی یک سال گذشته 236 تن گوشت قرمز، 418 تن گوشت مرغ، برنج وارداتی، 750 تن شکر، 900 تن سیب، 2 هزار تن پرتقال و 45 تن روغن در استان البرز توزیع شده است. موفق گفت: در این مدت 420 هزار سبد کالا نیز در استان البرز توزیع شده است.
وی ادامه داد: همچنین طی یک سال اخیر 5 میلیارد و 700 میلیون تومان از بودجه و اعتبارات ملی یارانه شیر در استان البرز توزیع شده است. وی در پایان از مردم استان البرز خواست تا ضمن افزایش تعامل و همکاری خود با سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز، ماموران بازرسی این سازمان را در حوزه نظارت بر نحوه توزیع کالا و خدمات و قیمت‌گذاری‌ها یاری کنند.

منبع فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود