5 بهمن 1393
شماره خبر: 136313

برگزاری جلسه هم اندیشی مشاورین صنعتی با معاون صنایع کوچک

سپیدار‌آنلاین: گروه اقتصادی

برگزاری جلسه هم اندیشی مشاورین صنعتی با معاون صنایع کوچک


در راستای بررسی مشکلات و حمایت از مشاورین مستقر در مرکز خدمات فناوری و کسب و کار اشتهارد دومین جلسه هم اندیشی مشاورین با معاون صنایع کوچک در دفتر معاونت برگزار شد.
مهندس رازانی با ارائه مدل توسعه ارائه دهندگان خدمات کسب و کار در راستای افزایش رقابت پذیری صنایع کوچک سهم بنگاههای کوچک و متوسط در شاخص های اقتصادی را تشریح نمود. در ادامه مشاورین به طرح موضوعات و مشکلات پیش رو پرداختند و پیشنهادات خود راجهت حل این مشکلات ارائه کردند. در این جلسه معاون صنایع کوچک اظهار داشتند مشاورین بعنوان بازوان اجرایی شرکت شهرکهای صنعتی و در کل صنعت استان برای حمایت از صنایع و حل مشکلات آنها می باشند که می توانند با شناسایی مشکلات و آسیب های واحدهای صنعتی استان پل ارتباطی مناسبی بین واحدهای تولیدی و شرکت شهرکهای صنعتی ایجاد نمایند. رازانی با اشاره به اینکه مشاورین می بایست در مرکز خدمات و فناوری حضور فعال داشته باشند، با معرفی خدمات قابل ارائه از سوی معاونت صنایع کوچک به واحدهای صنعتی استان از مشاورین جهت مشارکت در طرح ها دعوت بعمل آورد .
در این جلسه مقرر گردید با اقدامات لازم در خصوص شناساندن مشاورین به واحدهای صنعتی از قبیل: برگزاری سمینارها، نصب بنر، نصب تابلوی راهنمای متقاضیان، معرفی متقاضیان و فعالیت آنها در نشریه الکترونیک شرکت و... بعمل آید

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود