18 بهمن 1393
شماره خبر: 137143

زمان حضور بانوان برای نقش آفرینی در اقتصاد مقاومتی فرا رسیده است

سپیدار‌آنلاین: گروه اقتصادی

زمان حضور بانوان برای نقش آفرینی در اقتصاد مقاومتی فرا رسیده است


مشاور وزیر نیرو دراموربانوان با اشاره به شرایط حساس کشور، گفت: امروز زمان حضور فعال بانوان برای نقش آفرینی در اقتصاد مقاومتی فرا رسیده است.
ˈفاطمه قیومیˈ درحاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای بانوان چهار استان سمنان، قزوین، تهران والبرز درکرج درگفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: نقش و حضور بانوان در رویکرد اقتصاد مقاوتی باید محوری و اثر بخش باشد. وی اظهارداشت: اکنون بسترهای مناسب برای نقش آفرینی بانوان در عرصه اقتصادی کشور وجود دارد. قیومی با اشاره به گشایش نمایشگاه دستاوردهای بانوان چهاراستان کشور درکرج، گفت: برپایی این گونه نمایشگاه ها برای فرهنگ سازی و ترغیب بانوان به فعالیت های اقتصادی ، علمی و اجتماعی موثر است. وی افزود: با توجه به مشکل بیکاری که در کشور وجود دارد، فرهنگ سازی در ترویج کار و فعالیت به پویایی جامعه کمک می کند. مشاور وزیر نیرو درامور بانوان بیان کرد: البته امروز در بحث رویکرد اقتصاد مقاومتی حضور بانوان در محیط کاروخانواده پر رنگ تر از گذشته شده است. قیومی افزود: از ظرفیت های علمی و فکری بانوان باید دربخش، کارآفرینی استفاده موثر شود.
به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر، نمایشگاه دستاوردهای بانوان چهار استان سمنان ، تهران ، قزوین و البرز از امروز پنج شنبه به مدت یک هفته در میدان امام خمینی (ره ) کرج فعالیت خود را آغاز کرد.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود