17 اسفند 1393
شماره خبر: 138976

حضور شرکت شهرکهای صنعتی استان البرز در نخستین جشنواره برترین های صنعت بسته بندی کشور

سپیدار‌آنلاین: گروه اقتصادی

حضور شرکت شهرکهای صنعتی استان البرز در نخستین جشنواره برترین های صنعت بسته بندی کشور


نخستین جشنواره برترین ها در صنعت بسته بندی در سالن میثاق مصلای تهران برگزار و محصولات برتر در صنعت بسته بندی واحدهای صنعتی استان البرز در این نمایشگاه عرضه شد.
مراسم افتتاحیه نخستین جشنواره برترین های صنعت بسته بندی کشور با حضور دکتر سید ابریشمی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و معاونین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و عضو محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام و پرفسور آلفرد کیت پیرسون دبیرکل سازمان جهانی بسته بندی WPO، برگزار شد. مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان البرز‌ ضمن بازدید از نمایشگاه و حضور در غرفه شرکت شهرکهای صنعتی البرز عرضه محصولات تولیدی واحدهای صنعتی در این نمایشگاه را بسیار ارزشمند دانست و گفت: حضور در عرصه نمایشگاهی باعث تبادل تجربیات و همچنین ایجاد ابتکار و رشد خلاقیت در صنعت بسته بندی شده و زمینه ساز پیشرفت دو چندان در صنعت بسته بندی واحدهای صنعتی است.
رضایی خاطر نشان کرد: پیشرفت صنعت بسته بندی در کنار ارتقای کیفیت محصولات، زمینه افزایش روز افزون صادرات و افزایش تولید ناخالص ملی در کشور می شود. گفتنی است مدیرعامل شرکت شهر کهای صنعتی البرز به همراه تعدادی از فعالین خوشه صنعتی استان البرز در این جشنواره حضور یافته و از بخشهای مختلف نمایشگاه بازدید کردند. جشنواره برترین های صنعت بسته بندی کشور با رویکرد توسعه پایدار با حضور 6 واحد صنعتی استان البرز در قالب نمایشگاه B2C ستاره درخشان، سپیدار بوستان البرز، تک پارسیان، پاکت حباب ایمن، کیان بسپار و شیرین پارت ایرانیان و یک واحد صنعتی در قالب B2B با حضور شرکت موج نماصنعت و حدود 270 شرکت از 31 استان و 70 شرکت در بخش های تجاری و بیش از 200 شرکت در حوزه عرضه بسته بندی محصول و کالا به صورت مستقیم در حال برگزاری است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود