نسبت به مشتریانمان احساس مسوولیت میکنیم
سپیدارآنلاین: گروه اقتصادی
مدیرعامل سازمان خدمات پس از فروش سایپا گفت: ما نسبت به مشتریان خود احساس مسوولیت میکنیم و بر خود واجب میدانیم تا بهترین خدمات را به آنها ارائه دهیم.
مصطفی وحیدزاده در حاشیه بازدید از یازدهمین نمایشگاه بینالمللی قطعات، مجموعهها و صنایع وابسته خودرو در اصفهان، با بیان این مطلب افزود: شرکت سایپایدک رضایت مندی مشتری و آسایش و اطمینان خاطر او را محور برنامههایش قرار داده و در همین راستا قطعاتی که در بستهبندی سایپا به بازار قطعات یدکی عرضه میشوند همگی دارای گارانتی بوده و مشتریان میتوانند هنگام خرید، با ارسال شماره بارکد بستهبندی به شماره 50001813 از اصالت آن مطلع شوند. وی ادامه داد: ما تاکید داریم که باید با سودجویانی که بخاطر حفظ منافع زودگذر مادی خود با ارائه قطعات تقلبی و بی کیفیت با جان مردم بازی میکنند قاطعانه برخورد شود. به همین منظور سایپایدک به صورت داوطلبانه همکاریهایی را با مراجع مربوطه آغاز کرده است تا با تولید و توزیع کنندگان قطعات تقلبی برخورد شود. وحیدزاده گفت: امید میرود با توسعه و ترویج این فعالیت در سایر خودروسازان و شرکتهای ارائه دهنده خدمات پس از فروش، تحول بزرگی در جلوگیری از عرضه قطعات تقلبی و اطمینان مشتریان به قطعات اصلی ایجاد شود. مدیرعامل سایپایدک افزود: حفظ منافع مادی مشتریان و جلوگیری از وارد شدن صدمات جانی به آنها برای ما از اهمیت فراوانی برخوردار است؛ از سوی دیگر مشتریان نیز بخاطر جلوگیری از پرداخت هزینههای بیشتر ناشی از استفاده از قطعات تقلبی و بی کیفیت، باید از قطعات اصلی استفاده نمایند. وی در ادامه از مشتریان گروه سایپا خواست به منظور جلوگیری از هر گونه وارد شدن آسیب احتمالی به خودرو، هنگام خرید قطعات یدکی برای اطمینان از اصلی بودن قطعه، از امکان تشخیص اصالت قطعه استفاده نمایند و قطعات اصلی سایپا را با برچسب اطمینان فقط از نمایندگیهای مجاز و عاملیتهای فروش قطعه تهیه کنند. لازم به ذکر است در میان شرکتهای ارائه دهنده خدمات پس از فروش خودرو در ایران، سایپایدک نخستین شرکتی است که در راستای گسترش سطح ارائه خدمات، توسعه کانالهای ارتباطی با استفاده از فن آوریهای نوین، صرفهجویی در زمان و هزینه و ترغیب مشتریان به استفاده از خدمات الکترونیک، اقدام به طراحی و بهرهبرداری از سامانه ارسال پیامک (50001813) برای تشخیص قطعات یدکی اصلی در بازار نموده است. بر همین اساس، سایپایدک در یازدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، مجموعهها و صنایع وابسته خودرو در اصفهان حضور چشمگیری داشته و ارائه روشهای نوین تشخیص اصالت قطعات یدکی توسط این سازمان، استقبال بازدید کنندگان و قطعه سازان را در پی داشت. یازدهمین نمایشگاه بینالمللی قطعات، مجموعهها و صنایع وابسته خودرو از 30 اردیبهشت تا 2 خرداد ماه در چهار هزار و 500 متر مربع فضای مفید نمایشگاهی در قالب چهار سالن، از ساعت 16 تا 22 در محل نمایشگاههای بینالمللی اصفهان میزبان عموم علاقهمندان خواهد بود. در یازدهمین دوره این نمایشگاه 110 شرکت از استانهای تهران، اصفهان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی و همدان و نمایندگیهای فروش کشورهای کره جنوبی، چین، فرانسه، آلمان، ایتالیا و هند حضور یافتهاند.