21 تیر 1394
شماره خبر: 145395

ایجاد شهرک های جدید و اشتغالزایی برای جوانان در البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه اقتصادی

ایجاد شهرک های جدید و اشتغالزایی برای جوانان در البرز


مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان البرز با تشریح وضعیت کنونی شهرک‌های صنعتی استان، از بهبود وضعیت تولید واحد های صنعتی کوچک و بزرگ خبر داد.
گودرز رضایی از بهبود وضعیت تولید در واحد های صنعتی کوچک و بزرگ استان گفت: واحدهای تولیدی که قبلاً فعالیت خود را متوقف یا با ظرفیت کمتر کار می‌کردند تولید خود را افزایش داده‌اند. وی اظهار داشت: در صنایع بزرگ این رشد نمود بیشتری دارد و ملموستر و قابل مشاهده است و واحدهای بزرگ صنعتی وضعیت بهتری در میزان تولید پیدا کرده‌اند. رضایی خاطرنشان کرد: اکنون در زمینه پروژه‌های زیر بنایی وضعیت خوبی داریم و چندین برابر سالهای گذشته پروژه های زیربنای در حال اجرا داریم، پروژه های در زمینه گاز، آب، برق، آماده سازی فازهای مختلف شهرکها، تجهیز شهرکها به ماشین های آتش نشانی و عمده ترین برنامه ما ایجاد شهرکهای جدید است که در هر جلسه ای این مسئله را مهمترین وظیفه خود دانسته و مطرح می کنیم ولی متأسفانه با کمبود زمین روبرو هستیم.
رضایی تصریح کرد: استان البرز یک استان صنعتی است و این نیاز روز به روز بیشتر می شود و تلاش ما ایجاد هرچه سریع تر این شهرک ها است و عمده مشکل ما واگذاری زمین از سوی منابع طبیعی است و اگر زمین لازم از سوی منابع طبیعی واگذار شود ما می توانیم تامین آب این شهرک ها را انجام دهیم و با کاهش قیمت زمین برای واگذاری به صنعتگران روبرو می شویم که همه این عوامل کمک به بخش صنعت و تولید جامعه است. وی اذعان داشت: با توجه به اینکه استان البرز یک استان مهاجر پذیر است در صد افزایش جمعیت در آن زیاد است، طبیعتاً باید برای اشتغال آن فکر کنیم ودر صدد تأمین آن براییم. رضایی افزود: با برنامه ریزی درست می توان از این مسائل به عنوان فرصت بهره برد و از ناهنجاریهای مختلف در جامعه جلوگیری کرد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود