24 تیر 1394
شماره خبر: 145656

کسب رتبه یک در ارائه خدمات پس از فروش به محصولات گروه سایپا

سپیدار‌آنلاین: گروه اقتصادی

کسب رتبه یک در ارائه خدمات پس از فروش به محصولات گروه سایپا


شرکت سایپا یدک در ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران برای دومین سال متوالی موفق به کسب رتبه یک خدمات پس از فروش به خودروهای سواری گروه سایپا شد.
بر اساس گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، این شرکت موفق شد درزمینه ارائه خدمات پس از فروش به خودروهای تولیدی شرکت پارس خودرو ، رتبه یک را در بین شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پس از فروش کسب نماید. کسب مقام ممتاز در بین شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پس از فروش خودرو و صادر کننده نمونه کشور از دیگر افتخارات سایپایدک در سالهای اخیر می‌باشد. سایپایدک همچنین به عنوان تنها شرکت ارائه دهنده خدمات پس از فروش خودرو در دو سال متوالی موفق به کسب تندیس بلورین تعالی سازمانی گردیده است. این شرکت با بیش از 600 نمایندگی مجاز ،ابزار و تجهیزات استاندارد و به روز تعمیرگاهی، استفاده از نیروهای فنی آموزش دیده و ارائه خدمات نوین و با کیفیت توانسته است گام مهمی در تحقق اهداف گروه خودروسازی سایپا بردارد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود