12 مرداد 1394
شماره خبر: 146672

برگزاری جلسه فوق العاده هیات نمایندگان اتاق بازرگانی البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه اقتصادی

برگزاری جلسه فوق العاده هیات نمایندگان اتاق بازرگانی البرز


جلسه فوق العاده هیات نمایندگان اتاق بازرگانی البرز با حضور معاونت امور استانهای اتاق بازرگانی ایران و اعضای هیات نمایندگان برگزار شد.
این جلسه به درخواست آقایان حسین طوسی، شادروز رفیعی، سید کاظم میر جلیلی، علیرضا محیط، احمد زارعی و محسن امینی از اعضای هیات نمایندگان به منظور پاسخ به سووالات مطروحه برگزار گردید که با توجه به عدم شرکت این اعضا موارد اعلامی با حضور معاونت امور استانها مطرح و پاسخ های لازم از سوی ریاست اتاق اعلام شد. در ادامه"سید حامد زمانی" معاونت جدید امور استانهای اتاق ایران با اشاره به پر رنگ تر شدن نقش اتاق های شهرستانها در سیاست های دوره جدید هیات نمایندگان اتاق ایران اظهار کرد: اتاق البرز با توجه به نزدیکی به پایتخت جایگاه ویژه ای درمراودات بین المللی و مطالبه گری بخش خصوصی دارد. وی ادامه داد: هدف ما عدم تمرکزگرایی در پایتخت بوده و بنا داریم در پذیرش و اعزام هیات های تجاری دو اتاق به نمایندگی از اتاق های کشور بنا بر ظرفیت و پتانسیل هایشان به همراه اتاق تهران در این جلسات حضور بهم رسانند. زمانی بر پیروی از قانون و مقررات و آیین نامه های انضباطی هیات نمایندگان در اتاق های سراسر کشور تاکید نمود.
وی اتحاد و همدلی هیات نمایندگان در پیشبرد اهداف اقتصادی استان البرز را نقطه عطفی در گفتمان سازی بخش خصوصی با دولتی دانست. در این نشست آقایان، رحیم بنا مولایی، حسن خانی، جعفر سلیمانی، احمد میرجلیلی، علی فراهانی و کیانوش شریفی و خانم ها بیتا بیات، مهین بوالحسنی و فرشته محمودی از حاضرین و حسین طوسی، شادروز رفیعی، سید کاظم میر جلیلی، علیرضا محیط، احمد زارعی و محسن امینی از غایبین این نشست بودند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود