22 مرداد 1394
شماره خبر: 147182

20 واحد صنفی فاقد پروانه کسب در شهرستان فردیس پلمپ شد

سپیدار‌آنلاین: گروه اقتصادی

20 واحد صنفی فاقد پروانه کسب در شهرستان فردیس پلمپ شد


رییس اتحادیه صنف فروشندگان لوازم خانگی، چینی و بلور و فرش شهرستان فردیس از پلمپ 20 واحد صنفی فاقد پروانه کسب در این شهرستان خبر داد.
محمد وفایی افزود: در اجرای ساماندهی اماکن ماموران این صنف به شناسایی واحدهای صنفی فاقد مجوز پرداختند که 20 واحد غیرمجاز شناسایی و تعطیل شد. وی ادامه داد: پلمپ واحدهای صنفی فاقد پروانه کسب از سوی اتحادیه و باهمکاری اداره اماکن عمومی پلیس شهرستان فردیس انجام شده است. وفایی اظهار کرد: صنوفی که در زیر مجموعه اتحادیه صنف فروشندگان لوازم خانگی،چینی و بلور و فرش فردیس قرار دارند و فاقد پروانه کسب هستند مکلفند نسبت به دریافت جواز کسب اقدام در غیر این صورت این واحدها پلمپ خواهند شد. وی یادآور شد : واحدهای فاقد پروانه کسب فردیس شناسایی و مراحل قانونی برای پلمپ آنان ادامه دارد. رییس اتحادیه صنف فروشندگان لوازم خانگی،چینی و بلور و فرش فردیس گفت: واحدهای فاقد پروانه کسب در صورتیکه اقدام به اخذ مجوز نکنند با همکاری اداره اماکن با آنها برخورد قانونی می شود.
سایه سنگین واحدهای بدون مجوز بر سر اصناف فردیس
وی ادامه داد: فعالیت اصناف بدون پروانه کسب در شهرستان فردیس با چالش هایی روبه رو است که در مواقعی شکایت مصرف کنندگان و اعتراض کاسبان صاحب مجوز را به دنبال دارد. وی افزود : برخی تخلفات از سوی واحدهای بدون پروانه کسب نظیر کم فروشی، گران فروشی و درج نکردن قیمت به دست آمده از این میان ضرورت برخورد جدی با واحدهای بدون پروانه متخلف و بدون مجوز از سوی مسئولان امر ضرورتی انکارناپذیر است. شهرستان 600 هزار نفری فردیس در جنوب شرقی کلانشهر کرج مرکز استان البرز قرار دارد. این شهرستان دارای حدود 19 هزار واحد صنفی با 20 اتحادیه است که از این تعداد حدود شش هزار واحد دارای پروانه کسب هستند.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود