8 شهریور 1394
شماره خبر: 148119

بزرگترین پروژه صنعتی البرز افتتاح شد

سپیدار‌آنلاین: گروه اقتصادی

 بزرگترین پروژه صنعتی البرز افتتاح شد


مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز با بیان اینکه بزرگترین پروژه صنعتی استان البرز با صرف اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید، گفت: این پروژه زمینه اشتغال ۳۵۰ نفر را فراهم کرده است.
ایرج موفق در مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی، صنعتی و کشاورزی استان البرز که امروز در آخرین روز از هفته دولت با حضور استاندار برگزار شد، با اشاره به اینکه بزرگترین پروژه صنعتی البرز با سرعت بالایی به بهره‌برداری رسید، اظهار داشت: این پروژه زمینه اشتغال 360 نفربه صورت مستقیم را فراهم کرده است. وی با اشاره به اینکه مبلغی بالغ بر 100 میلیارد تومان صرف افتتاح این پروژه شده است، افزود: این پروژه در 5 فاز عملیاتی می‌شود که افتتاح سایر فاز ها به 270 میلیارد تومان سرمایه نیاز دارد. مدیرکل صنعت البرز با تاکید بر اینکه با افتتاح سایر فازهای این واخد تولیدی دارویی زمینه اشتغال 3 هزار و 500 نفر به صورت مستقیم فراهم می‌شود، خاطرنشان کرد: 32 پروژه صنعتی در هفته دولت در البرز به بهره‌برداری رسید که افتتاح این شرکت دارویی از جمله مهم‌ترین آنها بوده است.
وی با اشاره به اینکه میزان سرمایه‌گذاری خارجی در سطح استان البرز 340 میلیارد تومان بوده که سبب ایجاد اشتغال برای 430 نفر شده است، تصریح کرد: تا این لحظه 5 پروژه سرمایه‌گذاری خارجی در استان عملیاتی شده است. موفق با بیان اینکه این 5 پروژه با اعتبار 980 میلیارد تومان عملیاتی شده است، یادآور شد: اشتغال 930 نفر نیز با این امر تحقق پیدا کرده است.




منبع: تسنیم

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود