14 شهریور 1394
شماره خبر: 148484

سرمایه گذاری 50 میلیون دلاری طی 2 سال اخیر در البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه اقتصادی

سرمایه گذاری 50 میلیون دلاری طی 2 سال اخیر در البرز


نماینده وزیر،مدیر کل امور اقتصادی و دارایی البرز و نائب رئیس مرکز خدمات سرمایه گذاری استان از جذب سرمایه گذاری 50 میلیون دلاری طی 2 سال اخیر در استان خبر داد.
«ابوالفضل فلاح» در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی که با حضور استاندار البرز و جمعی از فعالان اقتصادی در اتاق بازرگانی برگزار شد، بخشی از اقدامات این مرکز را در جذب شرکت های خارجی با ذکر عناوین فرصت های سرمایه گذاری در هر بخش تشریح کرد و با اعلام اینکه تا کنون 50 میلیون دلار توسط هیئت های سرمایه گذاری طی یک سال و اندی در استان انجام شده ، برخی نکات کلیدی را نیز در این حوزه تبیین کرد و گفت: سرمایه گذاری باید صادرات محور باشد و به عنوان مکمل فرصت های داخل کشور دیده شود و نه به عنوان یک رقیب. رئیس مرکز خدمات سرمایه گذاری استان با اشاره به اینکه طرح هایی که در داخل امکان اجرای آن نیست در اولویت طرح های سرمایه گذاری قرار دارد، افزود: کمک به ارتقاء دانش فنی داخل کشور رویکردی است که در این مرکز دنبال می شود.
فلاح با اعلام اینکه تا کنون 67 فرصت سرمایه گذاری که اغلب نیز مربوط به پروژه های نیمه تمام است نهایی شده است، تصریح کرد: ظرفیت مرکز سرمایه گذاری استان فراتر از این رقم است. وی تصریح کرد: هدف دیگری که در این مرکز دنبال می شود آن است که سرمایه گذاران خارجی با حضور خود بازار فروش را نیز به همراه آورند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود