یازدهمین جلسه هماهنگی ذیحسابان دستگاه های اجرایی البرز برگزار شد
سپیدارآنلاین: گروه اقتصادی
یازدهمین جلسه هماهنگی ذیحسابان دستگاه های اجرایی استان البرز با هدف بررسی نرم افزار حسابداری تعهدی برگزار شد.
این جلسه باهدف بررسی علل عدم ارائه صورتهای مالی براساس حسابداری تعهدی توسط دستگاه های اجرایی و عدم همکاری شرکتهای نرم افزاری و بررسی علل عدم ارسال گزارشات بدهی ها و تعهدات توسط دستگاه های اجرایی برگزار شد. در این جلسه که با حضور «ابوالفضل فلاح» نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان البرز ، «فرزاد امیرزاده» معاون نظارت مالی و رئیس خزانه معین استان ، ذیحسابان ، معاونین ذیحسابی ، نمایندگان مالی دستگاه های اجرایی استان و نمایندگان شرکتهای رایانه ای طرف قرارداد با دستگاه های اجرایی جهت اجرا و پشتیبانی نرم افزار حسابداری تعهدی برگزار شد ؛ مسائل و مشکلات نرم افزار حسابداری تعهدی و سیستم سناما موردبحث و بررسی قرار گرفت. در ادامه جلسه ، «فلاح» با اشاره بر لزوم تشکیل جلسه ای جهت بررسی نرم افزار حسابداری تعهدی و وضعیت استقرار حسابداری عمومی در دستگاه های اجرایی استان با حضور معاونین پشتیبانی و ذیحسابان دستگاه های اجرایی ، نماینده دیوان محاسبات و نماینده استانداری، بر ضرورت ارائه خدمات پشتیبانی نرم افزار مذکور توسط شرکتهای طرف قرارداد با دستگاه های اجرایی استان در داخل استان البرز تاکید کرد.