26 مهر 1394
شماره خبر: 151202

انجمن شرکت های پخش در استان البرز تشکیل می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه اقتصادی

انجمن شرکت های پخش در استان البرز تشکیل می شود


معاون امور بازگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز از تشکیل انجمن شرکت های پخش استان البرز خبر داد.
اسماعیل معمارپور معاون امور بازگانی و توسعه تجارت" در جلسه «هم اندیشی با مدیران شرکت های پخش استان البرز» که در محل سازمان صنعت،معدن وتجارت استان برگزار شد؛ تشکیل انجمن رسیدگی به مطالبات شرکت های توزیع کننده را گامی در جهت رفع مشکلات و موانع موجود برشمرد و گفت: این انجمن با ارائه راهکارهای کارشناسی شده می تواند بخش قابل توجهی از مسائل این بخش را برطرف کند. معمار پور اضافه کرد ساماندهی شرکت های پخش در استان از برنامه های سازمان صنعت، معدن و تجارت در سال 94 می باشد و با برنامه ریزی لازم انجمن صنعت پخش در استان تشکیل خواهد شد.
وی تصریح کرد: امیدواریم با همکاری و همیاری، فعالیت این شرکتها را به جایی برسانیم تا فروشگاه های مواد غذایی از شرکتهای پخش خرید کنند و به این ترتیب دست دلالان و سودجویان کوتاه شود.
معمارپور گفت: ما این آمادگی را داریم تا با انجمن های همگن تخصصی درجهت رفع مشکلات تعاملات گسترده تری داشته باشیم. در ادامه این نشست، اسفندیار قارلقی رئیس اداره بازرگانی داخلی نیز پیشنهاد تشکیل بانک اطلاعاتی انجمن شرکت های پخش استان البرز را مورد تأکید قرار داد و گفت: هدف اصلی تشکیل این انجمن جلوگیری از رقابت های ناسالم تجاری و فراهم آوردن زمینه های رقابت سازنده بین شرکت های پخش می باشد. قارلقی با اشاره به توزیع کالا توسط شرکت های پخش افزود از جمله مزایای این شرکتها تأمین و توزیع به موقع کالا و قیمت یکسان در سطح استان و صدور فاکتور رسمی جهت نظارت لازم می باشد. وی گفت: با توجه به توانمندی های که در شرکت های پخش در خصوص بازاریابی و برند سازی کالا وجود دارد، این شرکت میتواند بعنوان نیروی محرک بخش تولید در استان باشد. وی تأکید کرد این سازمان با شرکت فاقد مجوز برابر قانون برخورد خواهد کرد. رئیس اداره بازرگانی داخلی افزود: بزودی اعضای هیأت مدیره انجمن شرکت های پخش استان البرز با ترکیب هیئتی از 9 نفر که 7 نفر آن عضو اصلی و 2 نفر عضور علل بدل خواهند بود تشکیل می شود. قارلقی شرایط شرکت در این انتخابات را دارا بودن مجوز با حداقل 3 سال سابقه از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد و گفت زمان انتخابات این انجمن روز یکشنبه ساعت 13:00 مورخ 26/08/94 در محل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز خواهد بود. گفتنی است، در ادامه این نشست، چند تن از مدیران شرکتهای پخش به طرح مشکلات خود پرداختند. توقف در کار شرکت های پخش کننده فاقد مجوز، ساماندهی شرکت های متفرقه طبق دستوالعملها و بخشنامه ها و....از جمله مباحث طرح شده در این نشست بود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود