6 آبان 1394
شماره خبر: 151745

وزارت جهاد کشاورزی و استانداری البرز و اداره کل جهاد کشاورزی تفاهم نامه سه جانبه امضاء می کنند

سپیدار‌آنلاین: گروه اقتصادی

وزارت جهاد کشاورزی و استانداری البرز و اداره کل جهاد کشاورزی تفاهم نامه سه جانبه امضاء می کنند


تفاهم نامه توسعه دولت الکترونیک در بخش سامانه صدور مجوز برای بهره برداران کشاورزی بین وزارت جهاد کشاورزی و استان البرزمنعقد می شود.
تفاهم نامه توسعه دولت الکترونیک در بخش صدور مجوزها برای بهره برداران کشاورزی بین وزارت جهاد کشاورزی و استانداری البرز منعقد می شود. معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی استاندارالبرزگفت: اطلاعات کشاورزی به صورت دقیق به منظور برنامه ریزی مطلوب تر در سامانه های مرتبط ثبت گردد. کامکار گفت: مقرر شد پس از رونمایی از سامانه یکپارچه صدورمجوزها در ماه آتی توسط وزارت کشاورزی، استان البرزپایلوت در اجرای طرح قرار گیرد و پس از 3 ماه عملیاتی نماید (130 مجوز از طریق سامانه قابل انجام است) وی افزود: تفاهم نامه ای سه جانبه بین وزارت جهاد کشاورزی – استانداری البرز- اداره کل جهاد کشاورزی استان منعقد می شود تا الکترونیکی نمودن خدمات با سرعت بیشتری صورت گیرد. معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی استاندارالبرزگفت: با توجه به اعلام آمادگی استان البرز در خصوص پایلوت شدن در اجرای پروژه های فناوری وزارت جهاد کشاورزی تشکیل می شود. کامکارتصریح کرد: مقرر شد اداره کل جهاد کشاورزی از مرکز داده استان به منظور ارائه خدمت بهتر به مردم استفاده نماید .
وی افزود: این سامانه صدور مجوزها در بخش کشاورزی برای بهره برداران به صورت پایلوت در استان البرز راه اندازی می شود . کامکار گفت: در این راستا مقرر شد کلیه خدمات الکترونیکی جهاد کشاورزی از طریق دفاتر پیشخوان استان نیز قابل دسترس مردم باشد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود