13 آبان 1394
شماره خبر: 152181

هیات تجاری بوسنی و هرزگوین به البرز سفر می کند

سپیدار‌آنلاین: گروه اقتصادی

هیات تجاری بوسنی و هرزگوین به البرز سفر می کند


رییس اتاق بازرگانی، صنایع و کشاورزی استان البرز از سفر هیات 25 نفره تجاری و بازرگانی بوسنی و هرزگوین در 18 آبان ماه سال جاری به استان خبر داد.
رحیم بنامولایی گفت: در راستای دعوت از سرمایه گذاران خارجی و فراهم کردن فرصت دیدار رودرو میان فعالان اقتصادی دو کشور این بازدید برنامه ریزی شده است. وی ادامه داد: به منظور بهره گیری صنایع و واحدهای تولیدی کوچک و متوسط طی هماهنگی به عمل آمده دعوت از فعالان اقتصادی برای حضور در جلسات رودرو با اعضای این هیات توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت، مرکز خدمات سرمایه گذاری، شرکت شهرک های صنعتی و خانه صنعت و معدن صورت خواهد گرفت. وی اظهار کرد: این هیات به سر پرستی معاون رییس اتاق بازرگانی بووسنی و مسوولان ارشد اقتصاد و دارایی دو ایالت این کشور در اتاق البرز حضور خواهند داشت. وی خاطرنشان کرد: بازدید از چند واحد تولیدی و صنعتی دیگر، برگزاری نشست های تخصصی بین تجار و بازرگانان ابوسنی و استان البرز از برنامه های این هیات خارجی است.
رییس اتاق بازرگانی البرز بیان کرد: دیدار مقامات این هیات تجاری با استاندارد ، مدیران اقتصادی استان از دیگر برنامه های این هیات تجاری خواهد بود. هیات تجاری و بازرگانی بوسنی و هرزگوین متشکل از مسوولان و کارشناسان شرکت های مواد غذایی، کاغذ و صنایع وابسته، ساختمانی، لوازم خانگی و انرژی به مدت یک روز در استان البرز حضور دارند. استان البرز با داشتن بیش از سه هزارو 500 واحد تولیدی و صنعتی کوچک و بزرگ یکی از قطب های صنعتی کشور است.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود