17 آبان 1394
شماره خبر: 152343

شهرک‌ها و نواحی صنعتی البرز از معافیت مالیاتی برخوردار می‌شوند

سپیدار‌آنلاین: گروه اقتصادی

شهرک‌ها و نواحی صنعتی البرز از معافیت مالیاتی برخوردار می‌شوند


مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی البرز از پرداخت تسهیلات مالی برای ایجاد و توسعه صنایع کوچک و متوسط در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان خبر داد.
گودرز رضایی با اشاره به مزایای استقرار صنایع در شهرک‌ها و نواحی صنعتی البرز اظهار کرد: ارائه خدمات نرم‌افزاری مراکز خدمات فناوری و کسب کار از مزایای شهرک‌های مذکور در استان محسوب می‌شود.
وی به ارائه خدمات رایگان در زمینه صدور مجوزهای ساخت و ساز و پایان کار واحدهای صنعتی در شهرک‌های صنعتی البرز اشاره کرد و افزود: کاهش هزینه‌های سرمایه‌گذاری به دلیل استفاده از خدمات مشترک ساماندهی شده، از مزایای استقرار صنایع در شهرک‌ها و نواحی صنعتی البرزاست. این مقام مسئول با بیان اینکه امکان اجازه و خرید کارگاه‌های کوچک آماده و پیش‌ساخته به منظور تسریع در بهره‌برداری و اشتغالزایی شهرک‌های صنعتی البرز وجود دارد، تصریح کرد: اداره شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان طبق قانون به شرکت‌های خدمات عمران واگذار می‌شود. رضایی از پرداخت نقد و اقساط هزینه‌های حق بهره‌برداری از تاسیسات این شهرک‌ها خبر داد و بیان کرد: پذیرش قراردادهای مربوط به بهره‌برداری از زمین توسط بانک‌ها به عنوان اسناد قابل قبول است. مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی البرز به پرداخت تسهیلات مالی برای ایجاد، توسعه و سرمایه در گردش طرح‌ها، صنایع کوچک و متوسط، واحدهای خدمات نرم‌افزاری و مشاوره‌ای در شهرک‌ها و نواحی صنعتی البرزاشاره کرد و گفت: دسترسی آسان و سریع به امکانات راه، آب، برق، گاز و فاضلاب صنعتی، مخابرات، اینترنت و ... از دیگر مزایای استقرار صنایع در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان است. وی با اشاره به معافیت‌ها و بخشودگی‌های ویژه شهرک‌ها و نواحی صنعتی البرز، یادآورشد: پرداخت 15 تا 30 درصد مبلغ قرارداد به صورت نقدی است و باقی‌مانده در 10 تا 12 قسط سه ماهه پرداخت می‌شود. این مقام مسئول یادآور شد: متقاضیان در صورت ارائه برنامه زمان‌بندی ساخت و ساز واحد صنعتی در 12 ماه مشمول پنج درصد بخشودگی می‌شوند.

منبع ایسنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود