17 آذر 1394
شماره خبر: 154312

رنو ساندرو محبوب جوانان و خانواده های ایرانی

سپیدار‌آنلاین: گروه اقتصادی

رنو ساندرو محبوب جوانان و خانواده های ایرانی


رنو ساندرو Sandero نوع هاچ بک رنو L90 یا تندر90 است که با ظاهری متفاوت و مدرنتر و طراحی جذابتر خود، نشان از عملکردی پویا و توانمند دارد.
رنو ساندرو که به زودی در جاده های ایران خواهیم دید، محصولی از شرکت رنو می باشد که بر روی پلت‌فرم تندر 90 سوار شده است اما از نظر شکل ظاهری و بدنه و طراحی داخلی تفاوت‌های زیادی با تندر دارد که آن را محبوب جوانان و خانواده های ایرانی کرده است. رنو ساندرو Sandero نوع هاچ بک رنو L90 یا تندر 90 است که با ظاهری متفاوت و مدرنتر و طراحی جذابتر خود، نشان از عملکردی پویا و توانمند دارد. همان‌طور که عمده‌ترین دلیل فروش تندر90 برند قابل اعتماد رنو، کیفیت و استحکام قطعات آن بود، ساندرو نیز از فلسفه طراحی تندر بهره‌مند است؛ یعنی طراحی کلی این اتومبیل براساس زیبایی، اقتصادی و کیفیت همراه است ساندرو با وجود هاچ بک بودن و دارا بودن طول کلی به اندازه 4.02 متر، ظرفیت ذخیره سازی و فضاهای داخلی مناسبی را ارائه می کند. فضای بار آن به اندازه 320 لیتر گنجایش دارد که از غالب خودروهای کامپکت بیشتر است. رویه سادگی در عین زیبایی در فضای داخل ساندرو تکرار شده است و البته نباید از جادار بودن این فضا هم گذشت. به لطف همین طراحی ساده و جادار، ساندرو در بالای سر (Headroom)، شانه‌ها و آرنج (Elbowroom) و زانوها (Kneeroom) به ترتیب 878، 1425 و 145 میلی‌متر فضا در اختیار سرنشین خود قرار می‌دهد که در کلاس سوپرمینی‌ها بی‌نظیر است.
ساندرو توانسته 3 ستاره ایمنی را از کانون ایمنی اروپا دریافت کند که این موضوع نشان می دهد که این خودرو از لحاظ ساختار ایمنی استاندارد های خوبی دارد. ساندرو از لحاظ ایمنی ترمز آخرین نسل از ABS شرکت بوش را دارد که مطابقت با آخرین الزامات اتحادیه اروپا تامین گردیده است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود