29 آذر 1394
شماره خبر: 154956

تعداد نمایندگان کرج پاسخگوی نیازهای شهرستان نیست

سپیدار‌آنلاین: گروه اقتصادی

تعداد نمایندگان کرج پاسخگوی نیازهای شهرستان نیست


مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در جهادکشاورزی استان البرز با تاکید بر اینکه تعداد نمایندگان مجلس کلانشهر کرج علی رغم وجود جمعیت بالا، کم است، گفت: نسبت به جمعیت استان البرز وجود سه نماینده بسیار کم است.
حجت الاسلام والمسلمین علی‌ارجمند عین الدین در حاشیه ثبت‌نام انتخابات مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به صورت طبیعی هر دوره از مجلس شورای اسلامی ارتقا پیدا می‌کند.
وی با بیان اینکه به سبب احساس تکلیف وارد این عرصه شدم، افزود: عدالت و ابعاد مختلف توسعه مهم‌ترین محور اقدامات در دستور کار بنده است. مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در جهادکشاورزی استان البرز با تاکید بر اینکه نسبت به صنعت در وزارت دفاع پیشرفت چشمگیری داشتیم در حالی که این بخش در وزارت صنعت با پیشرفت رو به رو نبود، خاطرنشان کرد:این صنعت در خور مردم کشور نیست. وی با اشاره به اینکه باید دید نظام در کدام قسمت‌ها توسعه نداشته و ورود پیدا کرد، افزود: اگر بر اساس سابقه کار بنده بررسی شود فعالیت در کمیسیون کشاورزی از اهمیت بالایی برخوردار است. حجت الاسلام والمسلمین ارجمند با بیان اینکه بر اساس رشته دانشگاهی تمایل دارم در کمیسیون آموزش فعالیت داشته باشم، گفت: مدیریت اتوبوسی یکی از مهم‌ترین معضلات شهرستان کرج محسوب می‌شود. وی با تاکید بر اینکه تعداد نمایندگان مجلس کلانشهر کرج علی رغم وجود جمعیت بالا، کم است، افزود: نسبت به جمعیت استان البرز وجود سه نماینده بسیار کم است؛ از این رو درصدد هستیم سهمیه خود را افزایش دهیم. وی با اشاره به اینکه نباید به صرف اینکه بودجه نماینده جدید برای البرز قابل تامین نیست متحمل این مشکلات شویم، اظهار داشت: ناعدالتی در تعداد نمایندگان باید برطرف شود. مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در استان البرز با بیان اینکه البرز در بخش آب نیز با مشکلاتی رو به رو است، گفت: مشکلات زیرساختی استان باید برطرف شود. وی با اشاره به اینکه نگاه ما کلان است، خاطرنشان کرد: درصدد هستیم در عرصه‌هایی که قبلا ورود پیدا نشده، وارد عمل شویم.




منبع: تسنیم

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود