23 دی 1394
شماره خبر: 156537

مشکلات 11 شرکت در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان البرز بررسی شد

سپیدار‌آنلاین: گروه اقتصادی

مشکلات 11 شرکت در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان البرز بررسی شد


در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان البرز مشکلات 11 شرکت های تولیدی صنعتی، کشاورزی بررسی شد و مورد مساعدت بانکها و ادارات استان قرار گرفتند
جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان به ریاست سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استانداری البرز و به دبیری رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت و با حضور مدیران عامل بانکها، مدیران دستگاه های اجرائی استان و جمعی از صنعتگران و مدیران واحدهای صنعتی استان در محل سالن جلسات استانداری البرز برگزار شد. رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز در این کارگروه با اشاره به سطح اختیاراتی که بانکها و دستگاه های اجرایی دارند بیان کرد: امیدواریم بتوانیم فرصتی ایجاد کنیم که واحدهای تولیدی از وضعیت بحرانی خارج شده و از تعطیلی آنها جلوگیری کنیم.
موفق با تأکید به اینکه شرکت های زیادی با صادرات محصولات تولیدی خود به بهبود شرایط مالی شرکت کمک کرده اند، توصیه کرد: شرکت های تولیدی از موضوع صادرات به جهت بهبود شرایط خود با توجه به فرصتی که وضعیت اقتصادی پسا بر جام که امکانات قابل توجهی برای مبادلات تجاری و صادرات به خارج از کشور بوجود آورده است استفاده کنند. عباداله کامکار معاون استان البرز در این جلسه با تأکید بر اینکه اثرات بدی که تحریمها بر وضعیت نقدینگی و تولید شرکت ها داشته اند افزود: در راستای اجرای سایست های اقتصاد مقاومتی شرکت ها سعی کنند با تولیدات صادرات محور و سرمایه پذیری وضعیت تولید و اشتغال خود را بهبود ببخشند. وی ادامه اداد: خوشبختانه دولت قصد دارد برای بازگرداندن اقتصاد به جاده توسعه، از یک‌سو محیط کسب و کار را مساعد کند و موانع داخلی و خارجی پیش‌روی فعالیت‌های بخش خصوصی را کاهش دهد. دراین نشست استمهال و تقسیط بدهی واحدهای تولیدی از سوی بانکها ، بخشودگی جرایم در صورت عمل به تعهدات، همراهی بانکها برای درخواست تسهیلات سرمایه درگردش، مساعدت سازمان امور مالیاتی در رابطه با چند واحد تولیدی از جمله مباحث مطروحه در کارگروه این هفته بود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود