26 دی 1394
شماره خبر: 156595

مشکلات بازرگانی استان البرز در شورای گفت‌وگو پیگیری می‌شود

سپیدار‌آنلاین: گروه اقتصادی

مشکلات بازرگانی استان البرز در شورای گفت‌وگو پیگیری می‌شود


نایب رئیس دوم اتاق بازرگانی البرز گفت: مشکلات و مسائل بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز در شورای گفت‌وگو پیگیری می‌شود.
بیتا بیات با اشاره به اینکه در اتاق بازرگانی البرز حدود 9 کمیسیون وجود دارد، اظهار داشت: کمیسیون حمل و نقل و گمرکات، کشاورزی، گردشگری، صنعت و معدن، بازرگانی، کار و تامین اجتماعی و امور مالیاتی از جمله این کمیسیون‌ها هستند. وی افزود: در ابتدای شکل‌گیری اتاق بازرگانی در دوره جدید، درخواست برای انتخابات کمیسیون‌ها از نخستین اقدامات انجام شده بود تا هیئت مدیره و اعضای آن‌ها برای تخصصی‌تر عمل کردن مسائل مشخص شوند. مسئول هماهنگی کمیسیون‌های اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز با بیان اینکه در اتاق البرز نگاه به کمیسیون‌ها به عنوان بازوی مشورتی و تخصصی است، تصریح کرد: کمیسیون‌ها فعال هستند و هر یک چندین جلسه برگزار کرده‌اند و بحث کارشناسی و آسیب‌شناسی در حوزه‌های مربوطه را بررسی و به هیئت رئیسه اعلام می‌کنند. وی با بیان اینکه روند پیگیری پرونده‌ها به عهده هیئت رئیسه است، گفت: تلاش می‌شود مسائل مربوط به البرز در استان و خارج از آن از طریق شورای گفت‌وگو پیگیری شود. بیات خاطرنشان کرد: در چند ماهی که از شکل‌گیری کمیسیون‌ها می‌گذرد، موارد و مشکلاتی مطرح و اعلام شده که از طریق بخش تحقیقات و بررسی‌های مسائل اقتصادی در حال کارشناسی است که البته تاکنون به مرحله اجرای طرح‌های ارائه شده نرسیده‌ایم.
وی در مورد یکی از مشکلات مطرح شده در کمیسیون حمل و نقل و گمرکات، اظهار داشت: با توجه به جرائم پلیس راه برای کامیون‌هایی که کالاهای حساس مانند میوه و تره‌بار را در داخل شهر حمل می‌کنند و ممکن است در ساعاتی از شبانه‌روز بارگیری کنند که دسترسی به صدور بارنامه نداشته باشند، این امر توسط هیئت رئیسه اتاق پیگیری شد که نتایج مطلوبی به دنبال داشت. نایب رئیس دوم اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز گفت: اتاق البرز آماده دریافت نظرات و پیشنهادات در راه پیشبرد اهداف است و معتقد است انتقاد باید راهکار مثبت را نیز به همراه داشته باشد.





منبع: تسنیم

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود