24 اسفند 1394
شماره خبر: 160257

آغاز طرح تشدید نظارت بر واحدهای عرضه فراورده های خام دامی

سپیدار‌آنلاین: گروه اقتصادی

آغاز طرح تشدید نظارت بر واحدهای عرضه فراورده های خام دامی


رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذائی دامپزشکی البرز از آغاز طرح تشدید کنترل نظارت های بهداشتی بر فعالیت واحدهای عرضه و توزیع فراورده های خام دامی خبرداد.
دکتر سید محسن ابوترابی افزود: پیرو اطلاعیه شماره یک و باتوجه به افزایش فعالیتهای تولید، توزیع و عرضه فرآورده های خام دامی در روزهای پایانی سال و لزوم تشدید کنترل نظارتهای بهداشتی و به منظور حفظ سلامت مصرف کنندگان همانند سنوات گذشته طی هماهنگی انجام شده با اداره کل تعزیرات حکومتی بازرسی از واحدهای عرضه و توزیع در دو شیفت صبح و عصر بصورت گشت مشترک انجام خواهد شد.
وی اظهار داشت: با برنامه ریزی انجام شده این طرح از 18 اسفند ماه شروع و تا پایان 14 فروردین ماه ادامه خواهد داشت که در این ارتباط روزانه یک اکیپ مشترک شامل کارشناسان و بازرسین ادارات دامپزشکی و تعزیرات نظارتهای لازم را بر کلیه مراکز تولید، توزیع و عرضه فرآورده های خام دامی را انجام خواهند داد. ابوترابی ادامه داد: با اجرای این طرح همزمان با بازرسی های صورت گرفته در صورت مشاهده هرگونه تخلف و یا موارد غیر بهداشتی مراتب صورتجلسه و با حضور نماینده تعزیرات برخورد لازم با متخلفین صورت خواهد گرفت. وی در پایان به شهروندان توصیه کرد که در هنگام خرید محصولات و فرآورده های خام دامی حتماً به تاریخ و لیبل درج شده بر روی بسته بندی توجه نمایند. وی درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه موارد غیر بهداشتی و یا عرضه فرآورده های خام دامی غیر مجاز مراتب را از طریق سامانه پاسخگویی رایگان 1512 اطلاع رسانی نمایند تا بازرسین دامپزشکی دراسرع وقت در محل حاضر و به موضوع رسیدگی نمایند.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود