25 فروردین 1395
شماره خبر: 161148

۴۰ واحد صنعتی به صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک البرز معرفی شدند

سپیدار‌آنلاین: گروه اقتصادی

۴۰ واحد صنعتی به صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک البرز معرفی شدند


معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز با بیان اینکه تعداد ۴۰ واحد صنعتی به صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک جهت دریافت انواع ضمانت نامه معرفی شدند، گفت: اخذ موافقت برای ایجاد فن بازار منطقه‌ای استان از پارک فن آوری پردیس انجام شد.
بختیار رازانی با اشاره به فعالیت صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز در سال گذشته که در راستای اقتصاد مقاومتی انجام شده است، اظهار داشت: در این راستا حدود 25میلیاردریال تسهیلات به 9 واحد صنعتی از محل کمک به نوسازی و تجدید ساختار صنایع انجام شد. وی با بیان اینکه 10میلیارد ریال از محل مذکور در بانک‌های عامل استان نیز در همین راستا تصویب شد، افزود: حدود 12 میلیارد ریال تسهیلات به 3 واحدهای صنعتی از محل کمک‌های فنی و اعتباری و نیز 6 میلیارد ریال از محل مذکور در بانک های عامل استان نیز مورد تصویب قرار گرفت معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز با بیان اینکه تعداد 40 واحد صنعتی به صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک جهت دریافت انواع ضمانت‌نامه معرفی شدند، تصریح کرد: اخذ موافقت برای ایجاد فن بازار منطقه‌ای استان از پارک فن آوری پردیس نیز توسط این معاونت صورت گرفت. وی گفت: تعداد 7 واحد صنعتی دانش‌بنیان و 8 واحد صنعتی مستعد دانش‌بنیان شناسایی و در سامانه سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران ثبت شدند.
رازانی تاکید کرد: صنایع‌کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز در سال گذشته بیش از 312‌نفر از معرفی شدگان از سوی استانداری‌، فرمانداری، نمایندگان مجلس و متقاضیان کار را به شهرک‌های صنعتی استان جهت اشتغال به کار در واحدهای صنعتی معرفی کرده است. وی با تاکید بر اینکه این اقدامات در راستای اقتصاد مقاومتی و نیز منویات مقام معظم رهبری در صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز صورت گرفت، اظهار داشت: تلاش می‌شود این فعالیت‌ها در سال جاری نیز با قدرت و قوت بیشتری دنبال شود.




منبع: تسنیم

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود