28 فروردین 1395
شماره خبر: 161264

انتخاب حراست شرکت ملي پخش فرآورده هاي نفتي منطقه البرز به عنوان حراست برتر استان البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه اقتصادی

انتخاب حراست شرکت ملي پخش فرآورده هاي نفتي منطقه البرز به عنوان حراست برتر استان البرز


رئیس حراست شرکت ملي پخش فرآورده هاي نفتي منطقه البرز در همین ارتباط از انتخاب واحد حراست این شرکت به عنوان حراست برتر استان البرز خبر داد.
حسن خداياري با بیان خبر فوق افزود : بر همین اساس لوح تقدیری از سوی حسين فردوس ، رئیس حراست كل استان البرز به این شرکت اهداء گردید . ایشان با بیان اهمیت فعالیت‌های واحد حراست در حوزه‌های مختلف کاری، گفتند: حراست، پشتوانه‌ای محکم برای سلامت جامعه اداری و نقشی اساسی در راستای تحقق اهداف عالی هر سازمان و ارتقاء عملکرد كاري کارکنان و مدیران را بر عهده دارد.
همچنين افزودن: اتخاذ اقدامات حراستی، گامی موثر در مراقبت از سلامت سازماني است که از طریق حفاظت از کارکنان، انبار نفت، ساختمانها و ... می‌تواند در پیشگیری از بروز انواع مشکلات و تخلفات موثر باشد. رئیس حراست برتر استان اضافه نمود: تخصص، درایت و روشن بینی در انجام اقدامات حراستی برای ایجاد سلامت اداری موضوع مهمی است که در کنار سایر عوامل یادشده ، نباید از آن غافل شد و همواره آن را مدنظر قرار داد. خداياري در خاتمه از حمایت های مجدانه مدیر شرکت ملي پخش فرآورده هاي نفتي منطقه البرز و نیز کلیه کارکنان واحد حراست در راستای اجرای مطلوب فعالیت ها و اقدامات این واحد قدردانی نمود. گفتنی است روابط عمومی منطقه البرز نیز با تبریک موفقیت کسب شده به مدیر منطقه ، رئیس و کارکنان واحد حراست ، برای ایشان آرزوی توفیقات روزافزون می نماید.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود