31 فروردین 1395
شماره خبر: 161446

180 دوره آموزشی در شرکت شهرک‌های صنعتی البرز برگزار شد

سپیدار‌آنلاین: گروه اقتصادی

180 دوره آموزشی در شرکت شهرک‌های صنعتی البرز برگزار شد


مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز گفت: 180دوره آموزشی در سال گذشته برای واحدهای صنعتی و توليدی مستقر در شهركها و نواحی صنعتی استان برگزار شد.
گودرز رضایی اظهار کرد: برگزاری دوره های آموزشی در راستای آشنایی بیشتر واحدهای تولیدی جهت جلوگیری از هدر رفت مواد اولیه، بالا بردن کیفیت محصولات و اجرای صحیح قوانین کار، نقش مهم و تأثیرگذار دارد. وی افزود: در سال گذشته ۲۴ هزار نفر ساعت دوره آموزشی با شرکت دو هزارو ۳۳۷ نفر از مدیران و کاركنان واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در شهركها و نواحی صنعتی در سطح استان برگزار شد.
این مسئول با اشاره به اهداف برگزاری این دوره های آموزشی اظهار کرد: به منظور ارتقاء سطح دانش و مهارت مدیران و پرسنل واحد های صنعتی كوچك، افزایش کارآیی و اثربخشی در واحد صنعتی، دوره های آموزشی در سه حوزه مدیریتی، مهارتی و كارآفرینی در زمینه های خوشه صنعتی بسته بندی، صنایع پلاستیک، ارتقاء مهارت های بازار، ایمنی و بهداشت، آشنایی با قوانین مالیاتی و دارایی، استراتژی بازاریابی نوین و فروش و ... برای واحدهای صنعتی انجام گرفته است. رضایی در پایان گفت: تاكنون بیش از ۷۵۰ دوره آموزشی برای ۱۴ هزار نفر از واحدهای صنعتی برگزار شده و در سال جاری نیز برگزاری بیش از ۲۰۰ دوره در دستور كار معاونت صنایع كوچك این شركت قرار دارد.

منبع ایسنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود