1 اردیبهشت 1395
شماره خبر: 161558

پیام تبریک دکتر جمالی به مناسبت فرارسیدن سالروز ولادت حضرت علی(ع) و روز پدر

سپیدار‌آنلاین: گروه اقتصادی

پیام تبریک دکتر جمالی به مناسبت فرارسیدن سالروز ولادت حضرت علی(ع) و روز پدر


مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا همزمان با فرارسیدن سالروز میلاد باسعادت حضرت علی(ع) و روز پدر، طی پیامی به تمامی پدران متعهد و پرتلاش ایران زمین تبریک گفت.
متن پیام دکتر مهدی جمالی به شرح زیر است:
با‌سمه تعالی
فرارسیدن سالروز ولادت باسعادت مولی الموحدین حضرت علی(ع) فرصتی را به ما داده تا ضمن یادآوری فضایل و کرامات آن ابرمرد تاریخ، یادی کنیم از زحمات و دلسوزی‌های پدران عزیزمان؛ مردانی که در تمام دوران حیات خود همواره موفقیت و آینده روشن فرزندان عزیزشان را در تلاش و مجاهدت جستجو کرده و برای دیدن آرامش و خوشبختی فرزندانشان، خود را فدا می‌کنند. امام علی(ع) مظهر مردانگی و پدر نمونه تاریخ است که فرزندان پاک و مطهرش بهترین بندگان خدا روی زمین هستند، بی‌شک ایشان الگویی کامل از انسانیت برای تمامی دوران‌ها است و همه ما باید تلاش کنیم سیره اخلاقی و عملی ایشان را چراغ راه خود سازیم. روز پدر، فرصتی است تا قدردان زحمات پدران خود باشیم و یاد تمامی پدران سفرکرده را گرامی بداریم و برای آنانی که از نور وجودشان و سایه پرصلابتشان بهره‌مندیم آرزوی سلامتی کنیم.
اینجانب فرارسیدن سالروز ولادت باسعادت حضرت علی(ع) و روز پدر را به همه پدران سخت‌کوش و متعهد ایرانی به خصوص همکارانم در گروه خودروسازی سایپا تبریک گفته و امیدوارم در صحت و سلامت در کنار خانواده و فرزندان، شاهد روزهایی سرشار از برکت و موفقیت برای ایران عزیز باشید.
مهدی جمالی
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود